Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Naqref skrev:Fast om du är nöjd med dina OA-58.2 så tycker jag nog de är bästa valet.
LEXrasta skrev:Naqref skrev:Fast om du är nöjd med dina OA-58.2 så tycker jag nog de är bästa valet.
Ok då ska jag nog tänka en runda till innan jag slår till. Men det vore synd att låta dom gå till någon annan..Kankse man bara ska köpa dom och låta dom stå och samla damm..
/Danne
LEXrasta skrev:Naqref skrev:OA60???
Du menar OA-58.2?
Jag säger OA60....![]()
/Danne
avr7000 skrev:Och som Grafpro skriver...
Basarna på dessa skall inte ha behövt bytas...
Är det OA50.2 orginal, alltså det som såldes som OA50.2 på mitten av 90-tal.
SC165 serie 4 basar
vifa aluminium diskant
terminalerna på delningsfilterkortet
tygklädd huv
rå yta på absorbenter (ej svarta neprengummibehandlade)
Stefan
Naqref skrev:Förtydligande till oavanstående. Sista Carlssonbasen är i princip identisk med B65oa och dessa kan bytas utan tankar imellan men B65oa-II kräver filtermodd. Den brukar benämnas OA50.4
Naqref skrev:Ang namnet OA58.2/OA60 så verkar SSC och Larsen vara rimligt överens att OA58.2 bör heta just det (numera). OA60 är avsett för versionen med B65oa-II samt T11oa-II. Skumt om två modeller som är så olika har samma namn annars.
subjektivisten skrev:OST på dig själv! Så Ingvar får inte säga hans syn på det men DU får framföra andrahandsuppgifter som sanningen?![]()
avr7000 skrev:subjektivisten skrev:OST på dig själv! Så Ingvar får inte säga hans syn på det men DU får framföra andrahandsuppgifter som sanningen?![]()
Citerar detta korkade inlägg så det finns kvar till allmän beskådan...
(Inlägget är korkat, jag skriver inget om att du är korkad)
Med det gjort ber jag dig att göra det som du alltid kräver av andra, att läsa och hitta något i denna tråd utöver just och endast det som Ingvar skriver som överhuvudtaget skulle kunna handla om historiebeskrivningen kring SSC-bråk.
Mvh
Stefan
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster