Om så är fallet utlovas god mat och dryck samt ev reseersättning eller om jag agerar taxi. Om du gillar Whisky till musiklyssnandet finns det i barskåpet

Jag bor i Skövde, mitt på slätten mellan Vänern och Vättern.
MVH Niclas
Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
Maccis skrev:Larsen 6 för 9990 här:
http://www.hembioconsult.se/DUMMY/Larse ... Prisjakt-9
Klart att de är nya.
Rockoholic skrev:Okej, vå får se vad det blir av allt. Fast samtidigt blev jag nästan helt tagen av hur bra ljud det var inne hos no-frills-audio på sweetspot. Deras 15" coax spelade ju riktigt fint. Det var faktiskt första gången jag hörde nya detaljer i min favoritmusik. Att de sedan inte kostar allt för mycket gör ju inte saken sämreSå vi får se om det blir Carlsson/Larsen eller Caveman 15" för mig.
RogerGustavsson skrev:Rockoholic skrev:Okej, vå får se vad det blir av allt. Fast samtidigt blev jag nästan helt tagen av hur bra ljud det var inne hos no-frills-audio på sweetspot. Deras 15" coax spelade ju riktigt fint. Det var faktiskt första gången jag hörde nya detaljer i min favoritmusik. Att de sedan inte kostar allt för mycket gör ju inte saken sämreSå vi får se om det blir Carlsson/Larsen eller Caveman 15" för mig.
Fast mellan Carlsson/Larsen och Caveman 15" tyckte då inte jag höra stora likheter. Kan vi ha så olika uppfattningar av vad vi hör? Lyssande du med samma musik?
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster