OBS! 3/2 ska vara 4/2. My bad!

På träffen kommer det att lyssnas på Oa51.LE2 och Pi60s, samt eventuellt något annat kul som deltagare plockar med. (Inga monster dock då platsen är en aning begränsad.)
Jag kommer att brassa lite käk, i sann Feelgood*-anda, och jag ska även försöka få tag i nått flak med öl!

Jag hade tänkt mig runt ca. 10 deltagare, och jag har fått in ca. 6 intresseanmälningar hittils.

Så, frågan är bara vilket datum som passar bäst. Tänkte börja med dessa två alternativ då de ligger relativt nära i tiden. Är ju dessutom trevligast att ha det på en lördag då man kan hålla på lite längre!
Rent praktiskt så är kommunikationerna hit en aning bristfälliga. Likaså finns det ganska få oreserverade parkeringsplatser, så samåk så gott det går. Det är ju trots allt Lund jag bor i, och här ska man tydligen inte ha nån jävla bil!

* - Feelgoodträff är egentligen Schmutzigers "varumärke", och jag tar genast bort benämningen om Dr. feelgood misstycker!

(Admin har rätt att flytta denna tråd om de tycker att den ligger i fel avdelning.)