[/list]
Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
rampitsch skrev:Låter ju som om det kan vara en åkomma många burkar lider av.
ivor-isobarik skrev:Prisbilden enligt nedan
Klimax kontrol=5000? Hemmabygge i en Linn Mimik
Linn LK II=500? Hemmapul
Svart kasserad interconnect från Linn som kompisens hund naggat med sina bullterriertänder mellan slutsteg och klimaxkontrol..
LP12 har ny puppa från expertstylus för ca 3500:- och Ekosarmen tackar vi Xanlinns begagnade linnfyndighet för. En lokal Erik står för den tjusiga movingui plinten.
ivor-isobarik skrev:Eftersom detta gudskelov inte är ett linnforum så vågar man väl berätta om denna hädansfulla styggelse:
Som alla rättrådiga Linnister vet så släpper skottarna löpande uppgraderingar för att dränera sina kunder på pengar. Därmed blir "ratet" värdelöst för dem men inte för oss dödliga utan stora pengapungen. Vad som är gjort är att baka in audioboarden i en LK-låda tillsammans med powesuppyn och sedan ett interface som kommunicerar med audioboarden dels genom a:)en RCU som jag monterat fast i fronten och därmed fått display i mimiken oxå på köpet! b:)genom fjärrkontroll eller c:)via 232 kontakten och en Linn DS produkt,Så då styr du hela systemet med en Iphone via Wlan.
Audiokortet betalar du högst tusen spänn och är mycket pang för den pengen! Kolla på ebay Bill! Nätdelen brukar kunna ingå i priset,en slimline briliant..
Styrkortet behöver du känna någon som har en KK för att få handla eftersom Linn blir lite kuriga över sådana här tilltag. De säljer nämligen inte kortet till vemsomhelst och inte utan ett KK serienummer. Sedan en KK uppdaterats får den dessutom ny identitet så man kan inte beställa 4 styrkort på varje KK! Nya audioboarden kostar knark,över disk 23.000:- som kit.
Jag har en langare som sålde ett kit för 10.000:- vilket är svindyrt trots att det är halva priset. Jag har dock ett jävulskt bra försteg i lömsk diskret förpackning. Så Bill,börja med att ropa in en RCU och ett audioboard..
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster