Vad tror ni det kan vara?
Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
paa skrev:Vad tror ni det kan vara?
dimitri skrev:paa lattjar med sitt nya CADprogram. Det är kul och nytt och snyggt och lite spännande
Naqref skrev:En klick pl400 mot väggen löser annars det.
Nattlorden skrev:Naqref skrev:En klick pl400 mot väggen löser annars det.
Hur skall mjukfötterna fungera då tänkte du?
Nattlorden skrev:Naqref skrev:En klick pl400 mot väggen löser annars det.
Hur skall mjukfötterna fungera då tänkte du?
Svante skrev:Jeflar vad med damm det kommer att fastna i tratten...
petersteindl skrev:.... att få tag på Bremenbasar.![]()
Jag var nyss i USA på CES och var hos tillverkaren av Bremenbasarna och jag kan beställa fler Bremenbasar och det skulle ta några månader att få fram. Finns det intresse för sådant till någon slags DIY-projekt? Tippar att i så fall är avr7000 mest lämpad att dra kvarnsten på ett sådant projekt![]()
Korgen kommer i så fall ändras till gjutet aluminiumchassie som är styvare och med bättre fästmöjlighet i låda d v s skruvar kan direkt dras åt utan att ta i upphängningen![]()
Mvh
Peter
Aerob skrev:Intresse finns alltid, hur stort det är avgörs av priset på elementen!
paa skrev: Hittade ett par bilder på nån sorts trevägare
Vad tror ni det kan vara?
phon skrev:Eftersom det är Mature Engineering som ligger bakom konceptet så antar jag att all sorts blåtand, wifi, trådlöst, spotify eller annat modernt elände är helt bannlyst?
paa skrev:petersteindl skrev:.... att få tag på Bremenbasar.![]()
Jag var nyss i USA på CES och var hos tillverkaren av Bremenbasarna och jag kan beställa fler Bremenbasar och det skulle ta några månader att få fram. Finns det intresse för sådant till någon slags DIY-projekt? Tippar att i så fall är avr7000 mest lämpad att dra kvarnsten på ett sådant projekt![]()
Korgen kommer i så fall ändras till gjutet aluminiumchassie som är styvare och med bättre fästmöjlighet i låda d v s skruvar kan direkt dras åt utan att ta i upphängningen![]()
Mvh
Peter
Kommer den att kunna användas upp till 800-1000 Hz?
petersteindl skrev:Korgen kommer i så fall ändras till gjutet aluminiumchassie som är styvare och med bättre fästmöjlighet i låda d v s skruvar kan direkt dras åt utan att ta i upphängningen
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster