Besøg til Sverige.
Goddag alle på Faktiskte, som i nok har læst har jeg lavet et opgraderingssæt til Carlsson OA-52, og der har været en del snak om, at nogle ville komme til Danmark og hører netop dette opgraderingskit, men på grund af lang rejse tid, og datoer der ikke helt stemte overens, blev dette ikke muligt, derfor har jeg taget det til eftertanke, og kunne godt tænke mig at vide om folket herinde, har lyst til at jeg kommer til Sverige enten i slutningen af juni eller i starten af august.
For at dette kan lade sig gøre, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor de fleste af jer holder til, så jeg kan finde et sted, hvor jeg kan lave den her præsentation, det vil selvfølgelig være helt gratis, men det kræver at minimum 20 mennesker tilmelder sig, før den lange tur giver mening.
Og derfor kunne der være rart, hvis i ville sende en mail til ”carlssonupgrade@outlook.com” med titlen ”Event - Sverige” så jeg kan se hvor mange der gerne vil deltage i denne præsentation.
Når vi har fundet et område om det er Malmö, Göteborg eller Stockholm, gør ikke mig noget, så længe de fleste af jer ikke skal kører så langt.
Og en dato for dette event, sender jeg en mail ud til alle jer der har tilmeldt sig, med dato og den bestemte adresse.
Men som sagt, bliver dette event kun til noget hvis minimum 20 tilmelder sig.
Med venlig hilsen
Emil Andersen
Carlssonupgrade