Föröker hitta några skapligt små baslådor som går skapligt djupt att använda tillsammans med OA51.2.
Skulle Prof. P kunna vara ett vettigt alternativ?
Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer
gflar skrev:Jag kör ProfX till mina 51:or, det funkar bra. Men det är absolut inte basarna som är begränsande
paa skrev:gflar skrev:Jag kör ProfX till mina 51:or, det funkar bra. Men det är absolut inte basarna som är begränsande
Visst, men Carlssonsstiftelsens prototypbasar delades vid ca 300 hz tror jag, då kan man gasa lite mer!
gflar skrev:paa skrev:gflar skrev:Jag kör ProfX till mina 51:or, det funkar bra. Men det är absolut inte basarna som är begränsande
Visst, men Carlssonsstiftelsens prototypbasar delades vid ca 300 hz tror jag, då kan man gasa lite mer!
Kanske nått att testa med ett "fulfilter"![]()
Hur högt spelar ProfX bra? I frekvens alltså
Dynamic skrev:Jag tvivlar inte på att det skulle bli mycket trevligare med Prof. X men tror inte jag har plats för det.
Skulle Basarna bli en en rejäl begränsning med Prof.P?
gflar skrev:paa skrev:gflar skrev:Jag kör ProfX till mina 51:or, det funkar bra. Men det är absolut inte basarna som är begränsande
Kanske nått att testa med ett "fulfilter"![]()
Hur högt spelar ProfX bra? I frekvens alltså
Återgå till Carlsson Illuminati
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst