Mästerverken å den magiska filten

Samtal och diskussioner ang. Carlssonhögtalarna och ortho-akustik.

Moderatorer: Carlssongossarna, Redaktörer

Användarvisningsbild
Chris71
 
Inlägg: 842
Blev medlem: 2012-07-15

Re: Mästerverken å den magiska filten

Inläggav Chris71 » 2023-11-03 02:12

hifikg skrev:Hmm... börjar ana att du har visa karaktärsdrag gemensamt med statyn jag visade i en annan tråd. Var snäll mot de där vetja!


Hade inte förväntat mig annat än att alla 52.2ors beskyddare skulle skyndsamt komma till undsättning.

Om jag inte hade haft så dåligt med tid och bilen full samt ett alldeles oinspirerande väder så hade jag svängt förbi redan i tisdags när jag hämtade lite grejer i eTuna och såg skylten, men jag tänker att man måste ju oxå besöka grottan om man kommer till dina trakter så vi får planera ihop något.
Som min enda och dedikerade konstagent så får du fråga snälla grannen om logistik och hur de vill ha betalt så jag inte blir offer för någon djävulsk hämnd.

Användarvisningsbild
OscarE
 
Inlägg: 14
Blev medlem: 2010-10-02

Re: Mästerverken å den magiska filten

Inläggav OscarE » 2023-11-19 14:59

Imperialblomman och Chris om det är så att ni råkar få wifadiskanter över vid era byggen så skicka PM till mig om ni vill avyttra dom spelar med 51.2 och är förtjust i dom och kan behöva reservelement.

Användarvisningsbild
Chris71
 
Inlägg: 842
Blev medlem: 2012-07-15

Re: Mästerverken å den magiska filten

Inläggav Chris71 » 2023-11-19 22:17

OscarE skrev:Imperialblomman och Chris om det är så att ni råkar få wifadiskanter över vid era byggen så skicka PM till mig om ni vill avyttra dom spelar med 51.2 och är förtjust i dom och kan behöva reservelement.


Skall försöka minnas detta sista paret gick till Maccis tror jag, till dessa 52.2or så tror jag att allt som eventuellt moddas hamnar i en gottepåse så att nästa ägare kan bestämma själv annars blir man nog lynchad för att ha besudlat ett äkta fabriksbygge.

Kermit116
 
Inlägg: 1274
Blev medlem: 2019-03-08
Ort: "08"

Re: Mästerverken å den magiska filten

Inläggav Kermit116 » 2023-11-21 00:39

OscarE skrev:Imperialblomman och Chris om det är så att ni råkar få wifadiskanter över vid era byggen så skicka PM till mig om ni vill avyttra dom spelar med 51.2 och är förtjust i dom och kan behöva reservelement.

För två år sedan så var vi fler som köpte på oss runda Vifa som i övrigt är lika som 50.-52.2-diskanten. Tillverkningen hade flyttats t Kina o ngt restlager flöt runt p Ebay. Jag har nog egentligen ett par fler än mitt långsiktiga behov. Skicka PM om intressant.

Här är länken t den tråden:
viewtopic.php?f=17&t=72439
" ... probably the best loud-speaker in the world"

Föregående

Återgå till Carlsson Illuminati


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster