av Cicaro » 2011-05-27 09:12
Jag kom till forumet efter att Kjell försvann efter att ha hört talas om Kjells gigantiska kunnande och att det var den bästa personen att fråga om de luxorhögtalare jag just kommit över.
Jag vet inte exakt vad som hände när Kjell valde att lämna och har inget större intresse av att gräva i det, dock kan jag säga att oavsett vad som tidigare varit så tycker jag att det i dagsläget känns som att alla som kommer till faktiskt, åtminstone här i vintageavdelningen där jag mestadels håller till blir varmt välkomnade oavsett om det är gamla rävar som kommer tillbaka eller helt nyfödda entusiaster som ingen hört talas om.
Edit: Nu kikade jag och såg det sista inlägg Kjell gjorde innan han inaktiverade sig själv. Där vill jag bara säga att den typen av inlägg som då modererades har jag inte sett till på sistone och är sådant som jag förknippar med ett annat stort forum på nätet("tillbakablick") och inte faktiskt vintageavdelning där vi håller oss till sakliga kommenterarer och hjälper varandra. Tiderna förändras, men jag har full förståelse för om bägaren rann över då.... Skulle själv ha flytt fältet direkt om stämningen var nu som den var då!
Det är skönt att ha blockerat forumanvändare som aldrig har någonting positivt att tillföra diskussionen