Mvh, Anders
Moderator: Redaktörer
Andersh74 skrev:Jag skämtade.
Hann inte titta så noga tyvärr. Men det fanns en liten ratt i terminalen som hette level control, vilket tyder på att dom var seriösa tror jag. Fick känslan av att dom är rejält gamla. Baselementet har papperskant tror jag och det ser helt ut på båda högtalarna.
100 :- paret.
Ska försöka ladda upp en bild med högtalarskyddet på oxå.
Mvh, A
PerStromgren skrev:Andersh74 skrev:Jag skämtade.
Hann inte titta så noga tyvärr. Men det fanns en liten ratt i terminalen som hette level control, vilket tyder på att dom var seriösa tror jag. Fick känslan av att dom är rejält gamla. Baselementet har papperskant tror jag och det ser helt ut på båda högtalarna.
100 :- paret.
Ska försöka ladda upp en bild med högtalarskyddet på oxå.
Mvh, A
Varför inte bara köpa dem?
Andersh74 skrev:Problemet är inte pengarna utan principen. Jag blir ihjälslagen om jag visar upp ett par till hemma. Hon tycker det räcker med sju par som redan dräller! Konstigt va?
A
Andersh74 skrev:Problemet är inte pengarna utan principen. Jag blir ihjälslagen om jag visar upp ett par till hemma. Hon tycker det räcker med sju par som redan dräller! Konstigt va?
A
KarlXII skrev:Andersh74 skrev:Problemet är inte pengarna utan principen. Jag blir ihjälslagen om jag visar upp ett par till hemma. Hon tycker det räcker med sju par som redan dräller! Konstigt va?
A
Lika ofattbart som upprörande.
Jag tycker du ska ta till med hårdhandskarna och slå till lågt, där det känns. Fråga hur många skor hon har.
Andersh74 skrev:Det kostar ungefär som tre par kalsonger. Senare i eftermiddag ska jag ge bort dom till min svåger som kanske vill ha ett par i verkstaden.../Anders
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 20 gäster