Jag har hamnat i något slags nostalgiskt skimmer och ropat hem lite folkhems-hifi från Tradera... Jag sökte på forumet och blev väldigt bedrövad över hur väldigt exalterad jag blev över saker förr i tiden... Men i alla fall. Jag ägde en sån här för några år sedan, här är bilder på den, tagna 2007:

Den bytte jag bort mot en Shure SM-57 (mikrofon) i nådens år 2009... Jag ångrade mig rätt så fort, då Micro Seiki Solid 1, som jag köpte istället, inte var särskilt trevlig på något sätt utom det estetiska då... Den gick dessutom i fel fart, då remmen var felaktig trots att jag beställt en rem TILL den spelaren... Mitt första rembekymmer tog sin början med den.
Luxor 9391 är remdriven med DC-motor, så det går att justera både utanpå och inuti, vad farten anbelangar.

Det som saknas på den nya är denna matta. Det ligger en rätt så trist matta på den, som är för stor för tallriken... Om någon råkar ha en över är jag den första att ställa mig i kö.
Kommer lite bilder på den "nya" i början på nästa vecka, eller kanske till helgen - Schenker reser sällan flera ljusår i taget, som ni vet.
Falkis