Dessutom bar jag in mina tippenfynd och kopplade in. Den där Technicsstärkaren är inte dålig alls. Hur fan kunde någon försiktigt lägga den i elektronikskrotbingen?
Jag hade en gång ett blått vykort med vit text uppsatt på mitt kylskåp men tog ned det då det provocerade en del viktiga personer i min närhet. Texten löd kort och gott: "Alla andra är dumma i huvudet" och så känns det ofta som att världen ser ut och är beskaffad. Tanken i mitt huvud lyder som följer; Till vad bytte ägaren av Technicsstärkaren upp sig? Till något från MediaMarkt tänker författaren av detta foruminlägg. Hade personen varit medveten om begreppet kvalité hade nog inte stärkaren hamnat där den hamnade utan i den närliggande fyndboden där jag knyckte åt mig den betydligt blygsammare HK 330A.
Den vid sidan av stapeln av tippenfynd stående Sonablådan är en OA12 jag köpt för massa pengar. Tyvärr är den en solitud då jag saknar ett sc165 till dess tvåäggstvilling. Kan inte någon på detta forum ändra på tvillingens belägenhet att vara utan baselement?
Mvh, Anders