Cicaro skrev:Kan du inte be säljaren att ta loss fronttyget och kika på elementen? Behöver de kantas kan man ju försöka pruta ner det till en 5-600 iaf det kostar ju ganska mycket om man inte kantar om själv
Det är ingen privatperson, utan en second handaffär för välgörenhet. Även om de skulle tillåta att man tog bort fronterna skulle det vara svårt att få dit dem snyggt sedan när de inte sitter med snabbfästen. Sådant måste man göra i lugn och ro. De prutar heller aldrig på kunders begäran, bara på eget bevåg. Jag tänkte avvakta, de kör ibland med 50% på allt. Kanske de finns kvar då. Annars är ingen större skada skedd då jag inte har akut behov av dem, vore bara skojigt att få prova något nytt.
Andersh74 skrev:Men har man tur går dom ju att hitta i elektronikbingen på tippen. Men som skrivet ovan kan det ju ta flera år innan man fyndar på riktigt.
Hos mig har de bevakningskameror och dödsstraff, men visst kan det finnas lockande saker i elektronikbingen. Brukar dröja mig kvar där och spana lite försiktigt utan att verka allt för intresserad när jag kastat något gammalt lysrör. Brukar annars undvika att fara dit. Det man inte vet kan man inte må illa av, brukar jag resonera.