b&w dm110i

Diskussion om äldre men fortfarande intressant HIFI hålls här.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
Andersss

b&w dm110i

Inläggav Andersss » 2013-11-21 17:50

Ramlade över ett par bower & wilkins dm110i för 400spänn.

Frågan är: Är dom värda dom pengarna? Lite halvruffigt skick utanpå men inte på värsta viset.

Någon som kan råda mig?? Har alltså inte köpt än. Men funderar...

Användarvisningsbild
rampitsch

Inläggav rampitsch » 2013-11-21 18:49

Skulle tro att Värdet på dem ligger i dem trakterna. Ska vara ganska trevliga små högtalare.

Dock gäller det ju att alla element är hela på dem för att priset ska vara OK. Finns en säkring på dem har jag för mig som kan vara paj, om det är något skumt med dem.

Således tror jag inte det är ett fyndpris, men inget rövarpris heller, så länge alla element är hela.

MVH
Rampitsch

Användarvisningsbild
Andersss

Inläggav Andersss » 2013-11-21 18:56

rampitsch skrev:Skulle tro att Värdet på dem ligger i dem trakterna. Ska vara ganska trevliga små högtalare.

Dock gäller det ju att alla element är hela på dem för att priset ska vara OK. Finns en säkring på dem har jag för mig som kan vara paj, om det är något skumt med dem.

Således tror jag inte det är ett fyndpris, men inget rövarpris heller, så länge alla element är hela.

MVH
Rampitsch

Ska kika lite närmare imorgon, och lyssna. Om jag hinner innan de är sålda såklart. Men det lär visa sig.

Njäe att det inte är något fyndpris fattar jag. Men lite roliga verkar dom allt.

Tack för svar :)

Återgå till Vintage-hifi