Sansui QRX-3500 Ett pussel som måste tas isär innan lösning

Diskussion om äldre men fortfarande intressant HIFI hålls här.

Moderator: Redaktörer

Cicaro

Re: Sansui QRX-3500 Ett pussel som måste tas isär innan lösn

Inläggav Cicaro » 2016-04-21 20:33

Jag har en jag köpte men den är tyvärr inte komplett eftersom den utelämnar quadkorten så har du den digitalt tar jag gärna en kopia om det finns mer info i den än jag har.

Hårddiskplats finns gott om svårare att hitta rätt manual om man behöver så jag tackar aldrig nej till en servicemanual i pdf-format :) eller nu ljög ja. Jag har faktiskt tackat nej till kassettbandspelare, klockradios och tv-apparater. Menar manualer till sånt jag någon gång kan i teorin hitta för att laga :)
Det är skönt att ha blockerat forumanvändare som aldrig har någonting positivt att tillföra diskussionen

Cicaro

Inläggav Cicaro » 2016-05-01 15:45

Nu har QrX-en flyttat in i finrummet. Valborg började med att vänster kanal i au-9900 la av i försteget så blev panikomkoppling för att få ljud.

Så nu får en se vad öronen tycker om den vid mer regelbunden lyssning för lär dröja innan jag hinner öppna au-9900

Inget ont som inte för något gott med sig :)
Det är skönt att ha blockerat forumanvändare som aldrig har någonting positivt att tillföra diskussionen

Användarvisningsbild
AlNiCo

Inläggav AlNiCo » 2016-05-01 20:50

Då kanske dags att byta högtalare också, så det blir helt ny fräsch stereo. För du kör väl Mirsch? :P

Föregående

Återgå till Vintage-hifi