En kompis vill ge bort dessa. Har dom något värde? Diskanterna är tydligen kass.
Mvh, Anders
Moderator: Redaktörer
Andersh74 skrev:En kompis vill ge bort dessa. Har dom något värde? Diskanterna är tydligen kass.
Mvh, Anders
Andersh74 skrev:Låter dom bra? Eller är dom bara häftiga att se på?
Mvh, Anders
Andersh74 skrev:Låter dom bra? Eller är dom bara häftiga att se på?
Mvh, Anders
Lasse- skrev:Det lät bra vad jag kunde höra på surfplattan
Lasse- skrev:vem var det som importera dom ? Audio Nord eller? Leif Häggmark eller vad han hette
RogerGustavsson skrev:Minne har gjort sig påmint. Det stod Glotta på mina gamla Magnepan-kartonger. Verkar som både Glotta och Audionord förde dem under en tid på 70-talet. Tympani ID kostade 9800 kr och mina Tympani IIIA 13000 kr 1977. De största Magnepan idag ligger på runt 500000 kr.
steveo1234 skrev:RogerGustavsson skrev:Minne har gjort sig påmint. Det stod Glotta på mina gamla Magnepan-kartonger. Verkar som både Glotta och Audionord förde dem under en tid på 70-talet. Tympani ID kostade 9800 kr och mina Tympani IIIA 13000 kr 1977. De största Magnepan idag ligger på runt 500000 kr.
500k? 20.7 var den största modellen sist jag såg dem och de kostar väl snarare runt..200k? Har jag missat någon modell här?
Nattlorden skrev:steveo1234 skrev:RogerGustavsson skrev:Minne har gjort sig påmint. Det stod Glotta på mina gamla Magnepan-kartonger. Verkar som både Glotta och Audionord förde dem under en tid på 70-talet. Tympani ID kostade 9800 kr och mina Tympani IIIA 13000 kr 1977. De största Magnepan idag ligger på runt 500000 kr.
500k? 20.7 var den största modellen sist jag såg dem och de kostar väl snarare runt..200k? Har jag missat någon modell här?
Audionord:
MG-30.7 cherry, bamboo, maple 509 000 kr
steveo1234 skrev:Se där, det har kommit en "30"-serie. Spännande! Undrar hur mycket bättre det går att göra en lösning på "magnepan"-plattform . För övrigt, 500k för en högtalare.. Sjukt
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 40 gäster