Den passar bäst för den som har en TV-baserad hemmabio (eller en mindre ickegenomspelningsbar duk), med rejält kapabelt system L och R. Typ i28 och uppåt.
070-523 32 32
Vh, iö
Moderator: Redaktörer
landa skrev::D Misstänker att det här hamnat fel, ska det vara i inodelen?
gopnik skrev:Men är den vintage?
IngOehman skrev:landa skrev::D Misstänker att det här hamnat fel, ska det vara i inodelen?
Var det inte en bortskänkestråd???![]()
Vh, iö
gopnik skrev:Men är den vintage?
rampitsch skrev:Följande finns till bortskänkes om någon vill förbarma sig över prylarna.
Har en Inertia 2230 där en reparation har påbörjats, men kommer ej hinna slutföra den.
Har också en Luxor 3079, där felsökning har påbörjats, men ej slutförts.
Har av tidigare ägare svartmålats över hela fronten. Misstänker att det går att få bort med T-röd och en massa gnuggande.
Hoppas någon vill ta över staffettpinnen på dessa svenska Vintage-grejer.
//Rampitsch
MacBruce skrev:Tektronix / Polaroid C30-A oscilloskopkamera. Inte något hifi-objekt, men kan användas vid mätningar av dylika. Eller helt enkelt placeras i ett vitrinskåp, om man är lagd åt det hållet. Mattskiva medföljer men ej lådan på bilden – den har utlovats till ett inredningsprojekt. Kameran finns i Hjo.
mangrove skrev:Analog tunerdel från 1975, JVC JT-V31, i silver. Åratal sedan jag använde den men om någon är intresserad så ska jag ta ner den från vinden och funktionstesta den. Jag minns den som en superb mottagare. Bra tyngd i inställningsratten och tillfredsställande klunk i brytarna. Gott kosmetiskt skick, några smårepor på front (inget som syns) och några större repor bak på ett hörn på ovansidan av chassiplåten. Indikatorlampan i kanalvisaren var trasig och byttes mot en svag röd lysdiod någon gång i början av nittiotalet.
[ Bild ]
Bilden är snodd.
mangrove skrev:En vecka, sen åker den.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 50 gäster