Moderator: Redaktörer
juanth skrev:Det är inte säkert dina 3-28 har Albekabasen. Se bild från tråden: viewtopic.php?f=19&t=52093&p=2144758&hilit=Albeka#p2144758
Du kan kika på filtret (värdena som anges enligt min bild) och eventuellt få bekräftelse vilken bas det är.
Jag har själv ett par basar jag är osäker på. Det vore fint om någon skulle kunna bistå med exakt mått på Albekabasen.
pedahl skrev:juanth skrev:Det är inte säkert dina 3-28 har Albekabasen. Se bild från tråden: viewtopic.php?f=19&t=52093&p=2144758&hilit=Albeka#p2144758
Du kan kika på filtret (värdena som anges enligt min bild) och eventuellt få bekräftelse vilken bas det är.
Jag har själv ett par basar jag är osäker på. Det vore fint om någon skulle kunna bistå med exakt mått på Albekabasen.
Hej on ni tittar på bilderna på https://www.repairyourspeakers.com/en/f ... g-20000057 så är Albeka basen något större än måttet C (som också syns på bilderna) se skiss, jag har inte längre någon Albeka bas att mäta på (men det är mina omkantade basar på bilderna) dom Albeka basar jag har sett har det småspräckliga (prickiga) mönstret som syns på bilden , och det tycker jag att jag kan se även på Ventures högtalare , så jag tror att det är Albeka han har. Hälsn Pedahl
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 49 gäster