Efter många år av letande, och några gånger varit för sent ute så köpte jag den igår. Ahhh... vilken pjäs!
Nu ska den putsas upp och placeras på förstärkaren, en AU-9900.
Tyvärr var inte manualen med, så nu får jag leta vidare efter den.
Moderator: Redaktörer
Max_Headroom skrev:Otoroligt fin apprat, en sådan vill jag ha!
dalkarl skrev:Här finns det en dålig kopia på manualen till TU-9900, som tyvärr är taskigt scannad.
2-ch skrev:Man kan naturligtvis tycka att jag inte är klokt som köper en sån här pjäs.
Stor, dyr och detta i en tid när FM-radions framtid är minst sagt osäker. Men ibland måste man agera på känsla också, och den här gången sa min känsla -VILL HA!!!
Stu skrev:Ett mycket klokt köp tycker jag, jag skulle inte tveka en sekund. Särskilt när du redan har förstärkaren.
Tänk vad hemskt om de skulle digitalisera FM-radion, då kunde man inte använda sina receivers och tuners (ursäkta svengelskan) som det var tänkt. Det gäller att passa på att använda dem medans tid är. Man kunde ju eventuellt bygga en liten FM-sändare och sända ut för eget bruk till sina apparater, men det vore inte samma sak.
Mvh / Stu
2-ch skrev:Efter många år av letande, och några gånger varit för sent ute så köpte jag den igår. Ahhh... vilken pjäs!
skeptikern73 skrev:2-ch skrev:Efter många år av letande, och några gånger varit för sent ute så köpte jag den igår. Ahhh... vilken pjäs!
Grattis till en riktigt fin tuner! Var hittade du den, på ebay?
Jag har en original pappers service - och användarmanual, du kan få en kopia om du vill men jag antar att du vill ha äkta vara...
skeptikern73 skrev:Grattis till en riktigt fin tuner! Var hittade du den, på ebay?
Jag har en original pappers service - och användarmanual, du kan få en kopia om du vill men jag antar att du vill ha äkta vara...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 93 gäster