Moderator: Redaktörer
henriksch skrev:förlängningssladd ut på ev. balkong samt beredskp att dra ut förlängningssladden!
mvh
Hentik (som burit ut brinnande datorskärmar ur huset när Digger gick varm)
JanBanan skrev:Du kanske skall göra en invändig okulär besiktning först?
Fjonkalicious skrev:JanBanan skrev:Du kanske skall göra en invändig okulär besiktning först?
Nog inte helt fel, hade faktiskt tänkt göra det... tack för tipset.
Fjonkalicious skrev:henriksch skrev:förlängningssladd ut på ev. balkong samt beredskp att dra ut förlängningssladden!
mvh
Hentik (som burit ut brinnande datorskärmar ur huset när Digger gick varm)
Digger? Jag kan se det framför mig, lite sådär lagom saktmodigt skyndande...
Edit: måste låta den torka först, det regnade på tippen
henriksch skrev:OT men kanske ett klargörande är nödvändigt:
Digger är datorspelet datorspelet, en klassiker. Finns nu för moderna operativsystem i flera färger. När det begav sig hade jag dock orginalet, svart/orange och gick endast att köra i datorer med rimlig processorhastighet, Intel 8086 max, annars gick det för fort...
Hade lämplig datorutrustning just för detta då jag satt som en smäck på Digger, en Ericsson, ända tills den, som sagt, tog fyr...
En speciell och, ej av alla, en uppskattd doft.
www.digger.org ! (varning, starkt beroendeframkallande)
mvh
Henrik
henriksch skrev:OT ../.. gick endast att köra i datorer med rimlig processorhastighet, Intel 8086 max, annars gick det för fort...
henriksch skrev:OT men kanske ett klargörande är nödvändigt:
Digger är datorspelet datorspelet, en klassiker. Finns nu för moderna operativsystem i flera färger. När det begav sig hade jag dock orginalet, svart/orange och gick endast att köra i datorer med rimlig processorhastighet, Intel 8086 max, annars gick det för fort...
Hade lämplig datorutrustning just för detta då jag satt som en smäck på Digger, en Ericsson, ända tills den, som sagt, tog fyr...
En speciell och, ej av alla, en uppskattd doft.
www.digger.org ! (varning, starkt beroendeframkallande)
mvh
Henrik
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster