Moderator: Redaktörer
mattiaz skrev:Det visar sig att biblioteket inte har någon hifi handbok överhuvudtaget.
Mattias

mattiaz skrev:Jag har väl ingen särskild budget precis. Jag har kikat på annonsen och skulle nog köpt den om den inte vore så långt bort från mig. Sedan vet jag inte om jag skulle vilja ha rackmonterat men det går väl att leva med. Särskilt med tanke på att jag stoppade i kontakten på min AM-2800 och det är konstigt hur mycket rök det komma från en sådan![]()
Radiodel har jag redan som sagt men nu verkar det ju som jag inte har någon förstärkare istället.
Mattias
Ajdå, köpte du dom där grejorna nyligen eller?
mattiaz skrev:Ajdå, köpte du dom där grejorna nyligen eller?
Dessa prylar köpte jag i 13års åldern. Men förstärkaren har varit utlånad i flera år.
Jag ska ta och kolla om killen på blocket kan tänka sig att skicka grejerna. Vad det nu kan kosta. Men är inte den förstärkaren i klenaste laget?
Mattias
Kräm är trevligt Håll utkik efter ngt effektstarkare då? Körde han med Sansui som förstärkare eller?
..sansui au-x711.Fjonkalicious skrev:Kräm är trevligtHåll utkik efter ngt effektstarkare då? Körde han med Sansui som förstärkare eller?
Kan inflika att att jag har en Sansui modell äldre... 2000X. Den är den förstärkare som har förvånat mig mest. Antingen var det utväxlingen på volymratten eller så var det mer kraftfull än jag väntat mig, bra drag!
http://www.classicsansui.net/images/Lit ... XSales.jpg
zapanasta skrev:..sansui au-x711.Fjonkalicious skrev:Kräm är trevligtHåll utkik efter ngt effektstarkare då? Körde han med Sansui som förstärkare eller?
Kan inflika att att jag har en Sansui modell äldre... 2000X. Den är den förstärkare som har förvånat mig mest. Antingen var det utväxlingen på volymratten eller så var det mer kraftfull än jag väntat mig, bra drag!
http://www.classicsansui.net/images/Lit ... XSales.jpg
mattiaz skrev:Såg trevlig ut.
Frågan är bara varför alltsom verkar intressant ska befinna sig på fel sida Vänern![]()
Håller på med att försöka lösa transport från Kalmar ....
Mattias
mattiaz skrev:Den var ju i princip i Danmark. Det blir ju svårt med språket för oss värmlänningar som talar rikssvenska.![]()
![]()
Mattias
Användare som besöker denna kategori: margunlun och 2 gäster