gyllinghögtalare

Diskussion om äldre men fortfarande intressant HIFI hålls här.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
KarlXII
Dussinmänniska

Inläggav KarlXII » 2012-12-08 22:38

Nu undrar ju jag hur det gick för Katt-natt. :evil:
T H E. G O O S E B U M P. F A C T O R

Användarvisningsbild
Katt-natt

Inläggav Katt-natt » 2013-01-07 12:23

jo tack! fyndaslavbaskanterna användes och verkar fungera. Högtalarna spelar melodikrysset på lördagsmorgnar i sovrummet, dom är jätteduktiga på det!
EDD MJUGARE SBRÅG!

Användarvisningsbild
Andersh74

Inläggav Andersh74 » 2013-07-07 20:15

Åter kapar jag en död tråd. Denna gång enbart för att skriva tråkigheter. Men mina S-system ligger under sängen i kontoret och låter inte alls längre. Jag tycker det känns trist då det loppisfyndet för 80:- gjorde revolt och innebar nystart för mig i hifiträsket. De fullkomligt körde över mina Bang och Lufsenhögtalare och vad det led så åkte ju allt som heter B&O ut och numer så låter det bättre överallt från saker jag hittat på tippen och köpt för billig penning på tradera.

Men är det någon som inte kan leva utan ett par S-system Improved så får denne höra av sig så löser sig problemet och livet kan fortgå som förut.

Mvh, Anders

Ps. Av nostalgiska skäl ska jag nog plocka ut dom från under sängen och jämföra med OA12 och MP2. Återkommer. ds.
Det bästa är när allt går som befarat säger VD:n och ensamma ägaren till Västergård Snickeri.

Användarvisningsbild
Andersh74

Inläggav Andersh74 » 2013-07-07 20:33

SÅ här ser det ut.
Bild

Tyvärr finns det ett skäl till att de hamnade under sängen. De är utklassade av OA12 och MP2. För den sakens skull inte dåliga. S-System utklassade i sin tur Bang Olufssen Red Line 45. Och inte lite heller vad jag vill minnas. B&O gick inte att lyssna på efter att S-System gjort entré. Allt B&Oskräp som jag haft är numera bortskänkt.

/A
Det bästa är när allt går som befarat säger VD:n och ensamma ägaren till Västergård Snickeri.

Föregående

Återgå till Vintage-hifi