Lenco L-78 ...

Diskussion om äldre men fortfarande intressant HIFI hålls här.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
xeizo

Re: Lenco L-78 ...

Inläggav xeizo » 2016-09-28 09:38

Laila skrev:För helvitte, backa genast till dina tidigare inställningar, för det vet vi ju alla , att låteräbra
såäräjubra, sådäså . . . typ. :evil: :D

Ånä, den gubben går inte, allt kan alltid bli bättre. Det är min inställning. Dessutom skaffade jag ju inte svarv för att sitta nöjd, det är ju pysslet som är själva meningen med svarv .. ju ... typ :mrgreen:
Lenco L78R/Denon DL-103R/Technics SH-305MC - Sony CDP-XB930/ST-S505ES - Yamaha RX-A2050 Aventage/NS-300

Användarvisningsbild
Perfector
Semesterfirare

Inläggav Perfector » 2016-09-28 09:52

xeizo skrev:
Laila skrev:För helvitte, backa genast till dina tidigare inställningar, för det vet vi ju alla , att låteräbra

Ånä, den gubben går inte, allt kan alltid bli bättre. Det är min inställning. Dessutom skaffade jag ju inte svarv för att sitta nöjd, det är ju pysslet som är själva meningen med svarv .. ju ... typ :mrgreen:

Åh, så skönt att se de n inställningen.
Fortsätt pyssla, vad du gör.
Fd. högtalarbyggare i samarbete med Monacor AB under 10 år, HiFi Kit Stockholm sedan 1973, Visaton, Inertia AB, Sinus. Sveriges Radio. Deltagit i HiFi och musik, Elektronikvärlden och Teknik för alla.

Användarvisningsbild
xeizo

Inläggav xeizo » 2016-09-28 10:05

Perfector skrev:
xeizo skrev:

Åh, så skönt att se de n inställningen.
Fortsätt pyssla, vad du gör.

Tack! Jag kan ju tillägga att pratar vi sitta nöjd så är jag egentligen fullt nöjd med hur Spotify Connect presterar och skulle kunna ha det som primär lyssningskälla för all evighet vad gäller ljudkvalitet, MEN då blir det inget pyssel, såååååå tråkigt 8O
Lenco L78R/Denon DL-103R/Technics SH-305MC - Sony CDP-XB930/ST-S505ES - Yamaha RX-A2050 Aventage/NS-300

Föregående

Återgå till Vintage-hifi