Moderator: Redaktörer
Kjell_Kranzberg skrev:Och om inte OA 116 vinner, kommer Stig "Guden" Carlssons lärjungar att högljutt upplysa oss om att "testen" genomfördes på fel sätt; och underförstått: endast om OA 116 avgår som segrare har testen genomförts på ett riktigt sätt.
Halleluja!
Jag hoppas att alla viktigpettarar, besservissrar och självutnämnda guldöron, vilka tyvärr befolkar detta forum, besparar oss sina patetiska klyschor. Tyvärr gjorde de inte det när vår vän Zapanasta redovisade sin lilla jämförande lyssningssession mellan 8071 och en känd Öhman-högtalare. Den tråden saboterades. Både kloke Zap och andra förståndiga faktiskt-medlemmar, fick redan innan "testen" ens genomförts veta att de inte var vatten värda.
Jag ser med stort intresse fram emot resultatet av er lilla jämförelse. Må den högtalare ni tycker är bäst vinna och må alla förståsigpåare låta er ha er uppfattning i fred.
Lycka till!
Fjonkalicious skrev:En fråga, hur får ni loss kanten från Fynda slaven? Jag har lite svårt att se det framför mig utan att man får med pappkanten och den vill man ju inte ha med?
Dessutom är dom ju limmade på framkant original, renobos ser ut att vara limmade i bakkant? Ändrar detta prestanda på något vis?
Mvh
Filip

Fjonkalicious skrev:En fråga, hur får ni loss kanten från Fynda slaven? Jag har lite svårt att se det framför mig utan att man får med pappkanten och den vill man ju inte ha med?
Mvh
Filip
henriksch skrev:Fjonkalicious skrev:En fråga, hur får ni loss kanten från Fynda slaven? Jag har lite svårt att se det framför mig utan att man får med pappkanten och den vill man ju inte ha med?
Mvh
Filip
Jag har inte använt mina slavbaskanter till något än, köpte ett par för att testa just detta. Jag lade dem i blöt en natt sen gick det bra, lite pilligt dock. Tror att det hade varit ännu bättre att blöta, pilla, blöta igen, pilla. Pappen är ganska kompakt.
I alla fall så fick jag loss all papp och tycker nog att den kan användas limmad på baksidan (dvs på baksidan av skumkanten/ovansidan konen).
mvh
Henrik
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster