Moderator: Redaktörer
Rookie skrev: "Toppen" är inte gjord av mässingsnät (men tack för idéen!) utan är en träram klädd med något grovt jute-tyg.

Kranzberg skrev:Phon! Vad är det som står bakom din högtalare? En gammal Philips från 70-talet? Häftigt! Är det den där modellen med cirkulära mätare? 22RH720? Riktig kultreceiver! Vill ha!
Rookie skrev:Häpp! Nu spelar 308:an. Tyvärr så verkar det som att jag måste försöka få tag i en ny tonarm då den som sitter på har gått av någon gång i tiden och det förefaller som att trådarna inuti har tagit skada då spelaren ibland tappar en kanal.Dessutom måste ett oerhört enerverande motorljud åtgärdas.....
JB skrev:Hade likadana philips basar i ett par JBN lådor förut men jag råkade spela lite för högt så dom dog =(
Lite synd med tanke på att jag sett dom som säljer dom på Ebay för över 2000 kr/paret...
Kranzberg skrev:JB skrev:Hade likadana philips basar i ett par JBN lådor förut men jag råkade spela lite för högt så dom dog =(
Lite synd med tanke på att jag sett dom som säljer dom på Ebay för över 2000 kr/paret...
JB!
Intresserad av ett par 9710? På en loppis här i trakten sitter det sådana i ett par OA 5 -1 - kopior. Man begär 415 kr/paret för högtalarna och då är ju diskanterna med. Jag antar att det är modellen med ferritmagnet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster