Dessutom som bonus fanns en Ted Gärdestad LP med oxå!! Satt kvar på skivtallriken!!
Även plexiglaslocket är intakt dessutom...
Moderator: Redaktörer
Vovven skrev:Ett annat exempel välfungerande är tjock-TV-apparater som slängs i parti och minut, kolla in på en returanläggning någon gång. Jag är övertygat om att de allra flesta fungerar alldeles felfritt.
MVH
Dunderklumpen skrev:Haakan_W skrev:ehum
Vad?
''Så är det nog....Britt-Gunnar skrev:Dunderklumpen skrev:Haakan_W skrev:ehum
Vad?
klassisk komentar från en " mycket pengar" vanebee![]()
Dunderklumpen skrev:''Så är det nog....Britt-Gunnar skrev:Dunderklumpen skrev:Haakan_W skrev:ehum
Vad?
klassisk komentar från en " mycket pengar" vanebee![]()
![]()
Skulle önska att jag hittade en Ferrari i soprummet!
Vovven skrev:Ett annat exempel välfungerande är tjock-TV-apparater som slängs i parti och minut, kolla in på en returanläggning någon gång. Jag är övertygat om att de allra flesta fungerar alldeles felfritt.
MVH
henriksch skrev:Vill fylla på med den bild jag såg av barn i utvecklingsländer (!) som sitter och löder av komponenter från kretskort genom att sitta med en "wokpanna" med smält lödtenn framför sig som de lägger kortet i och pillar...
Henrik
LEXrasta skrev:Själv så går jag på loppis och letar fina möbler och hifi,det är en väldigt skön känsla av lycka när man hittar något snygg,billigt och begagnat.!!
snubber skrev:men det faktum att "VI" (som kollektiv) köper prylarna medför per automatik att vi godkänner systemet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster