Fjonkalicious skrev:Jag känner igen det där. Visst är det så ibland, möjligheten att fynda gör en tokig. Men för att stilla ditt sinne så bör du tänka såhär. Varför skulle någon sälja något billigt som dom köpt för 150000 kr. Sällan hänt, men du har ju dessutom pratat med frugan och hon är väl om någon nöjd om den försvinner

Är rätt övertygad om att han vet vad prylarna är värda, och jag är ju inte ute efter att fynda på ett sätt som innebär att jag köper något billigt för att dom inte känner till produktens värde.
Tydligen hade han en (eller flera?) extra armar till vinlyen, hon drog sig till minnes en låda med något i stil med "SME.." på, känns mer rimligt (kopplat till mina behov och plånbok) att satsa på, en trevlig SME arm till ett OK pris skulle smaka fågel.
Högtalarna var för övrigt någon modell från Audio-Tronic (som BB här på forumet låg bakom vad jag kan förstå) Har noll erfarenhet av dessa men min kollega pratade om att det var "några lådor ovanpå högtalarna också som tydigen var rätt speciella" Ingen aning vad som åsyftas, fanns det någon typ av banddiskant eller likande som man kunde komplettera med? någon som har en aning?