Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:För min del är det ett stort "jaha?". Hade det varit en Exclusive C7/M7 kombo hade jag kunnat haja till, men det där skrotet skulle jag inte vilja ha.
Nattlorden skrev:För min del är det ett stort "jaha?". Hade det varit en Exclusive C7/M7 kombo hade jag kunnat haja till, men det där skrotet skulle jag inte vilja ha.
DS skrev:Nattlorden skrev:För min del är det ett stort "jaha?". Hade det varit en Exclusive C7/M7 kombo hade jag kunnat haja till, men det där skrotet skulle jag inte vilja ha.
Nattmössan har pip men får uppenbarligen inte pippa så han måste vara lite spydig över dessa prylar som är 10 000gr snyggare än nått NAD någonsin tillverkat....
BB skrev:Skrot?
Du noterade inte händelsevis att det bl.a. var Marantz 10B Fm-tuner? Enligt många en av de vassasre tuners som någonsin tillverkats...
Nattlorden skrev:BB skrev:Skrot?
Du noterade inte händelsevis att det bl.a. var Marantz 10B Fm-tuner? Enligt många en av de vassasre tuners som någonsin tillverkats...
Fortfarande "Jaha"... jag lyssnar inte på radio, så vad skall man då med tuner till?
BB skrev:Nu var det väl knappast ditt personliga behov av en tuner eller inte som var frågan utan snarare att den var/är ett kvalitétsbygge alldeles oavsett om du föredrar att etikettera den som "skrot" eller ej.
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 15 gäster