Moderator: Redaktörer
MP skrev:Ja, det blev ju 7.000-9.500:-![]()
Jag tror att den säljaren har mycket bra koll på vad man kan begära och antagligen en viss prutmån också.
Greengrass skrev:Aj, aj! Där fanns det minst en ägare till en Sony TTS-3000 som kände sig trampad på tårna!
Greengrass skrev:Jag blir mest irriterad av det begärda priset för kombinationen av SME´s mindre lyckade tonarm, modell SIII, monterad på en erkänt professionell Sony-skivspelare från mitten av 60-talet.
Jag har ägt en SME SIII tonarm tidigare med tillhörande dämpbalja FD200, men fann att armen hade alltför många begränsningar vid val av olika pickuper. De tyngre MC-pickuperna fick ett dåligt stöd i själva skalet, som var alltför litet i omkrets.
Greengrass skrev:Min farsa hamnade också i onåd på den tiden. Fast min mor och jag kunde inte hålla oss för skratt när vi såg hans snopna min efter det misslyckade färg-TV experimentet..![]()
![]()
Yamahas NS1000M är en bra högtalare - förutsatt att den används för det ändamål den var byggd för; som närfältsmonitorer, men absolut inte som högtalare i hemmet. Det duger den inte till p.g.a. för klen basåtergivning i förhållande till resten av frekvensomfånget.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster