Har köpt en Golden star 760 på loppis. Gillar den verkligen mycket men hittar ingen information. Är det någon här som kan något om apparaten ?
Mvh Lars

Moderator: Redaktörer

rampitsch skrev:jag hade uppfattningen att GoldStar var ett hyfsat märke. Inte high-End, men inte det värsta skräpet. Och att det var så gammalt hade jag ingen aning om.
Men öppna upp den och kika i den. Ibland blir man förvånad över hur välbyggda vintage-grejerna är inuti, och brukar ofta skvallra lite om den totala kvalitén.
Hur är ljudet då? Nöjd?
//Rampitsch
LarsTape skrev:Jag är nöjd. Är inte duktig på att analysera ljud, men jag blir inte lyssningstrött och det låter fint. Sen är det fantastiskt härliga knappar och reglage
LarsTape skrev:rampitsch skrev:jag hade uppfattningen att GoldStar var ett hyfsat märke. Inte high-End, men inte det värsta skräpet. Och att det var så gammalt hade jag ingen aning om.
Men öppna upp den och kika i den. Ibland blir man förvånad över hur välbyggda vintage-grejerna är inuti, och brukar ofta skvallra lite om den totala kvalitén.
Hur är ljudet då? Nöjd?
//Rampitsch
Jag är nöjd. Är inte duktig på att analysera ljud, men jag blir inte lyssningstrött och det låter fint. Sen är det fantastiskt härliga knappar och reglage
Falkis skrev:Det gäller att finna balansen i det hela
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster