Moderator: Redaktörer
Falkis skrev:Spännande detta. Den kom icke idag. Hoppas på måndag. För lördagen är väl körd i yttermera visserlig leveransmening? (Schenker)
Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
Falkis skrev:Annars gör vi stopp i deras stammar så att de får bada i skit!
Bytes!
Originalnål till Shure, en D625, bytes mot en Ortofon FF15EOMK2, gärna med nål.
Falkis skrev:Skicka en 15XV åt mig då, utan nål, eller vad de nu heter!
Jag tror inte de är särskilt bra, FF115, men jag tror inte de förstör vinylerna, för jag har spelat många av mina skivor flera gånger med denna nål och jag har inte hört att de blivit sämre, och jag hör ganska bra? Kan det vara så att de vid en viss defekt gör så, som din gjorde med dina vinyler?
Falkis skrev:Nu har Pioneeren anlänt till Willys... Jag ska åka med alma mater i Ford dit idag eller imorgon... Har en AT95e, nyinköpt som jag ska montera på spelaren.
DVD-ai skrev:Jag har ett par Fostex horn re-brand Jamo, dessa är bxhxd 26x10x20cm och domen är av mylar. nyskick mins ej denämning och hittar dom inte nu heller så kan inte säga mer...
Jag har även ett par kapslade mellanregister Peerless m122 i absolut nyskick.
Kom och hämta (skickar verkligen helst helst heeeeelst INTE) och rädda dessa element från soptippen!
DVD-ai skrev:Jag har ett par Fostex horn re-brand Jamo, dessa är bxhxd 26x10x20cm och domen är av mylar. nyskick mins ej denämning och hittar dom inte nu heller så kan inte säga mer...
Kom och hämta (skickar verkligen helst helst heeeeelst INTE) och rädda dessa element från soptippen!
DVD-ai skrev:DVD-ai skrev:Jag har ett par Fostex horn re-brand Jamo, dessa är bxhxd 26x10x20cm och domen är av mylar. nyskick mins ej denämning och hittar dom inte nu heller så kan inte säga mer...
Jag har ett par kapslade mellanregister Peerless m122 i absolut nyskick
Hämta dom nu eller så åker dom !
DVD-ai skrev:Perfector: Nej men dom är fina i skicket (aldrig använda) och bilder dyker upp på google om man söker
Om data skulle vara svårt att få tag i så har jag datablad utskrivet för dessa
RogerGustavsson skrev:Kantlösa är de inte, kon och kantupphängning är gjord i ett stycke.
http://www.d-s-t.com.au/data/Peerless/821615.pdf
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster