Moderator: Redaktörer
Description
The Acoustic Research AR-10 is designed to reproduce music in the home as accurately as the state of the art permits.
It's ability in this respect represents a number of significant evolutionary improvements over previous designs.
Further, the AR-10 is intended to offer an unprecedented degree of flexibility without sacrifice in accuracy.
The combination of these characteristics, we believe, represents a significant step forward in loudspeaker design.
Specifications
Woofer: 305mm acoustic suspension
Midrange: 38mm hemispherical dome
Tweeter: 19mm hemispherical dome
Crossover frequencies: 525Hz, 5000Hz
Impedance: 4 to 16 ohms nominal
Efficiency: 86dB
Amplifier requirement: 25 watts per channel for 104dB SPL
Dimensions: 354 x 635 x 273mm
Weight: 27.1kg
Ragnwald skrev:Mät noga alla mått på de gamla kanterna. Inte ovanligt att man ser på tex just AR3 snåla kanter som inte ger tillräcklig rörelsefrihet.
Alltså använd ögon och förnuft, innan du limmar dit de nya kanterna, lita inte blint på vad som bara påstås.
LudvigJ skrev:RKC skrev::) AR högtalare jag gjort ett par AR-91 foam ringar finns på rehifi till ett rimligt pris
En tripp till Hjärup och Rehifi blir det troligen! Vet någon om de har semesterstängt något i år?
MVH
Att bero på receivern, en Sansui 9090db, vad säger ni om den? Har fått för mig att jag läst någonstans att den byggd av kvalitets-komponenter från bland annat SanKen
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster