Är det någon som ser vad det är?

Moderator: Redaktörer

NiklasF skrev:Ett tips för den som vill göra gissningslekar är att INTE döpa filen till san-g
Fjonkalicious skrev:NiklasF skrev:Ett tips för den som vill göra gissningslekar är att INTE döpa filen till san-g
Det såg jag inte.![]()
Men däremot såg jag lilla "preamp"-texten. Hur många andra tillverkare har fanérad baksida? Jo, nästan inga.
Jävlar vad stor den var!

Det ska åtminstone finnas 1 G-33000 i Sverige då man för flera år sedan innan jag började på Rehifi fick förfrågan om att köpa en.
Vinylcalle skrev:
Håller med Filip. Jag såg direkt vad det var för modell (22000 eller 33000).
MvH Carl
NiklasF skrev:Vinylcalle skrev:
Håller med Filip. Jag såg direkt vad det var för modell (22000 eller 33000).
MvH Carl
Amen jaarååå, jag såg tråden innan den var postad och visste att det varen 22000 tarenrååå!
thombjon skrev:Jag vet inte om jag har betalat rätt pris för den här men jag tycker den är värd varenda krona jag betalade för den.
Priser på begagnade grejer är inte så lätt.
Tittar man på Tradera så kan en grej vara ute i 2 veckor utan att få ett bud och sen börjar den om och får massor av bud och blir helt plötsligt väldigt dyr.
Det är ju ytterst sällsynt att några stora receivrar är till salu så det finns inte mycket att jämföra med.
Fråga hellre Vinylcalle på Rehfi hur de värderar såna här grejer. Då får man kanske en bättre bild av vad man får betala för sånt här. Eller är det affärhemligheter?
thombjon skrev:Som sagt det är alltid svårt det där med priser på begagnade prylar, det beror väldigt mycket på om det finns någon som absolut vill ha en speciell pryl vid just rätt tillfälle och vad de värderar prylen till.
Men enligt tidigare inlägg så finns det tydligen folk som är beredda att betala upp mot 30000:- för en Pioneer SX-1980 och skulle jag komma till en affär där det stod en sån jämte en Sansui G-22000 för samma pris så skulle inte pioneeren följa med mig hem.
Sansuin ser mer imponerande ut i verkligheten än på bild och enligt mitt tycke så ser och känns den minst ett snäpp häftigare än 1980.
Dessutom är den betydlig ovanligare också.
Höga priser!
Finns det någon äldre reciever från McIntosh till hyfsat pris med den nya designen, den svarta frånten med blåaktiga displayer? DE är snygga. Skulle göra sig bra i köket.
sportbilsentusiasten skrev:thombjon skrev:Som sagt det är alltid svårt det där med priser på begagnade prylar, det beror väldigt mycket på om det finns någon som absolut vill ha en speciell pryl vid just rätt tillfälle och vad de värderar prylen till.
Men enligt tidigare inlägg så finns det tydligen folk som är beredda att betala upp mot 30000:- för en Pioneer SX-1980 och skulle jag komma till en affär där det stod en sån jämte en Sansui G-22000 för samma pris så skulle inte pioneeren följa med mig hem.
Sansuin ser mer imponerande ut i verkligheten än på bild och enligt mitt tycke så ser och känns den minst ett snäpp häftigare än 1980.
Dessutom är den betydlig ovanligare också.
Höga priser!
Finns det någon äldre reciever från McIntosh till hyfsat pris med den nya designen, den svarta frånten med blåaktiga displayer? DE är snygga. Skulle göra sig bra i köket.
Höga priser!
thombjon skrev:Det här är nog ingen lämplig köksutrustning skulle jag tro.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster