Moderator: Redaktörer
tvett skrev:De är grymt praktiska, med lock, direktdrift, god renome..1200/1210 är ju bara så tråååååååkiga!
Vinylcalle skrev:tvett skrev:De är grymt praktiska, med lock, direktdrift, god renome..1200/1210 är ju bara så tråååååååkiga!
Vad har du själv för skivspelare Tvett?
MvH Carl
oa51 skrev:En Thorens TD320 får man nog också för de pengarna. Jättefin skivspelare. Bra ljud, enkelt handhavande, fint träfaner.
+1![]()
+1![]()
Tycker att TD318 inte heller går av för hackor......
Bill50x skrev:För tre tusen skulle jag köpa den bästa Rega jag kunde hitta.
Micke23 skrev:En begagnad Technics SL1200/1210 MkII är ju ett utmärkt val som brukar kosta ungefär så mycket, men det finns mycket att välja på.
sbl skrev:å låter bra
Cicaro skrev:Jicon låter så bra att den konkurrerarade ut ortofonconcorden som satt på tidigare emedan hucon orkade jag bara lyssna på en halvminut.
DL skrev:Cicaro skrev:Jicon låter så bra att den konkurrerarade ut ortofonconcorden som satt på tidigare emedan hucon orkade jag bara lyssna på en halvminut.
En halvminut? Minns jag helt fel eller kan inte nålar behöva en liten inspelningstid också innan de börjar låta rätt?
Micke23 skrev:Jag har haft en Q-Deck, den lät riktigt bra som jag minns det. Den gav ifrån sig ett svagt missljud från motorn eller lagret, men jag tror inte det är en defekt. Det är ju ändå en rätt billig spelare och för pengarna tyckte jag den var toppen. På min satt en Ortofon OM-10.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 15 gäster