NemoDaniels skrev:Keyboard - Yamaha DX7
Digital sequence recorder - Yamaha QX3
Rythm composer - Roland TR-626
Controle Amplifier - S.E.D KEM 100
FM Tone generator - Yamaha TX81Z
Sound module - Roland U-220 CRS-PCM
Yamaha Mixer KM602
Screaming Bird Electro-harmonix (blue print)
Alla ovanstående prylar bör du fråga om på ett musikerforum. 99musik.se kanske?
Mixern (Yamaha) kan du även fråga om på något forum för PA/proffsljud.
NemoDaniels skrev:LP-spelare - Thorens TD166 MKII
Stereo Amplifier 3020 - NAD Series 20
Högtalare 4st svarta - Ace Bass A4-14 art no 14151 (serienr 93 1901 - Lövånger elektronik AB)
Högtalare 2st bruna - Sonab model OA-5 Type 2
Dessa prylar har du kommit till rätt forum för att fråga om.
NemoDaniels skrev:Goodwin 2 way enclosure type crossover speakersystem
Här behövs nog någon mer beteckning eller bild för att kunna säga något mer, tror jag.
NemoDaniels skrev:Tape Recorder - Vivanco Contact 55TC
Det där är ingen "Tape Recorder" utan en omkopplingslåda för att ansluta flera bandspelare till samma förstärkare eller liknande. Den kan användas för att koppla om ungefär vilka linjesignaler som helst.
Den verkar ha RCA-kontakter så då passar vanliga moderna kablar. Jag köpte en liknande fast med DIN-kontakter på en loppis för 15 år sen, och då gav jag 40:-. Jag gissar att hittar du rätt köpare kanske du får en hundring som mest, men 20-50:- är väl rimligt pris.
NemoDaniels skrev:Mikrofon 2 st - Sony Cardioid Microphone
Även här behövs nog lite mer beteckningar eller bilder. Det här är också något som är en idé att fråga om på ett musikerforum och/eller ett proffsljudforum, ifall det visar sig vara bra mikrofoner. Med tanke på att resten verkar vara bra saker så är det här nog också bra saker.
OBS, till alla dessa saker ingår det säkert en del kablage och tillbehör. Sådant har också ett värde, om inte annat kan man öka värdet på de stora grejerna om man paketerar med lämpliga tillbehör. Fast du kanske inte tänkt sälja utan bara vill veta värdet?