Jag undrar om man kan förbättra ljudet på simpelt vis? Just nu så låter det lågt även om man har max ljud på radion och sin externa enhet, kan man göra så ljudet ej blir så dämpat?

Såhär ser det ut i alla fall.
Moderator: Redaktörer

RobotKeso skrev:Men kassetten fungerar ej längre, då bör väl det inte komma ljud om jag kopplar om tonhuvudsladdarna?
Kan ju pröva iofs
phloam skrev:Någon har t.ex. bjudit 1000 spänn för denna Telefunken och det har jag full förståelse för
http://www.tradera.com/item/170103/2107 ... fungerande
Kultiga/coola modeller är begärliga, och Philipsen i denna tråd tycker jag platsar som sådan.
Zeeall skrev:Jag har läst lite om den där modellen nu och det verkar som ingången endast är för inspelning och inget annat och det är därför den är så låg.
Fjonkalicious skrev:En sådan har jag. Sist jag kollade funkade min line-in... Är dom värda ngt?
RobotKeso skrev:Fjonkalicious skrev:En sådan har jag. Sist jag kollade funkade min line-in... Är dom värda ngt?
En sharp gf 777 gick för ca 4500kr på tradera (dock så är sharpenen en av 80-talets största boombox), men d8444 lör ju vara värd en massa hundralappar då det är eftertraktat.
Fjonkalicious skrev:RobotKeso skrev:Fjonkalicious skrev:En sådan har jag. Sist jag kollade funkade min line-in... Är dom värda ngt?
En sharp gf 777 gick för ca 4500kr på tradera (dock så är sharpenen en av 80-talets största boombox), men d8444 lör ju vara värd en massa hundralappar då det är eftertraktat.
Herrejistaness. Får väl asa fram den och se om någon hugger.
Användare som besöker denna kategori: Majestic-12 [Bot], MichaelG och 15 gäster