Moderator: Redaktörer

BORIS skrev:Fiasko är väl att ta i. Det är knappast av betydelse för annat än anala faktisktnördar
bassman skrev:BORIS skrev:Fiasko är väl att ta i. Det är knappast av betydelse för annat än anala faktisktnördar
+1
Jo verkligen! Men faktisktianer är inta vanliga medborgare![]()
Nog hände det att fergusonsvarven såg ut så där efter en fest när mor & far kom hem efter en FF-helg!
BORIS skrev:"min kompis"
Det finns vissa saker man bör undvika när man kommunicerar med andra. En av dessa saker är vad "min kompis" gjorde, sade eller hade,
helt enkelt för att det är helt ointressant för alla andra än den som säger det.
Perfector skrev:BORIS skrev:"min kompis"
Det finns vissa saker man bör undvika när man kommunicerar med andra. En av dessa saker är vad "min kompis" gjorde, sade eller hade,
helt enkelt för att det är helt ointressant för alla andra än den som säger det.
Ok, jag hade en Dual 1219 och en 1229
Men det hör säkert inte heller hemma här
BORIS skrev:Perfector skrev:BORIS skrev:"min kompis"
Ok, jag hade en Dual 1219 och en 1229
Men det hör säkert inte heller hemma här
Ah, likadan som min kompis. Den vobblade o hade sig, hur kan du dra in sån skit i huset?
imac skrev:Någon som inte har läst monteringsinstruktionen eller så fattades det en skruv..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster