Recivern fungerar och jag hann riva den innan jag fotade den
Nu är det några undringar...skalglaset var endast fäst med dubbelhäftande skumlist typ gammal fönsterlist som var svartlackerad.
Den är hyfsat rutten.Finns det något som kan ersätta det?Jag menar fönsterlist är för tjock och kan man måla den?Finns möbeltassar i stora ark
tål dom kontaktlim som jag antar behövs?Hmmmm
Kopplingsscheman har suttit fast på undersidan av locket.Dom är i metallfolie.Tunt lager kontaktlim funderar jag på.Någon som har några idéer?
Sedan har vi det här med signallampor.Nur är det som tur är en gammal reciver och där sitter dom lättåtkomliga. Tex en sitter tryckt med ett clips direkt
på chassit så det är bara dra loss lamphållaren Det är bara Ba9s lampormen det är nu det roliga börjar ..En heter GE 49 och GE står väl för General electric
49 är modellen har inte hittat den på nätet.Har däremot ett hundratal av No 44 som är till flipperspel och den är på 6,3v 0,25a skillnad?
Den andra heter H 1847.Den har jag faktiskt hittat. den har 6,3 volt 0,38 a.då funderar jag om 49an är likadan.Funderade på LED men det verkar vara krångligt,
motstånd och grejor.
Sedan var det det där med playstation.Har ramlat över ett sådant också.Lite udda förstås 120 v och NTSC.Är lasern så bra och hur kan man se om det är en sån?
Tacksam för svar!