Moderator: Redaktörer
Kraniet skrev:otroligt att hitta på loppis. är de hela och så? undra hur bra elementen åldras.
Sett till databladet verkar det riktigt bra.
Imponerande datablad dessutom, tänkt om alla högtalare kom med så utförlig info..
RobotKeso skrev:mina låter oehört klart i mellan och diskant medans basen är.... Minimal, inte något jag kommer behålla tyvärr...
Men dom är trevliga att se på!
Vinylcalle skrev:Cabasse finns främst i södra delarna av landet. Mer bestämt västra skåne. En naturlig effekt av att importören har sin versamhet + butik här.
Oftast väldigt välgjorda med grymt träarbete. Själv är jag inte överens om hur många av modellerna återger övre mellanregister/diskant. Tycker det blir lite påträngande.
Nattlorden skrev:Vinylcalle skrev:Cabasse finns främst i södra delarna av landet. Mer bestämt västra skåne. En naturlig effekt av att importören har sin versamhet + butik här.
Oftast väldigt välgjorda med grymt träarbete. Själv är jag inte överens om hur många av modellerna återger övre mellanregister/diskant. Tycker det blir lite påträngande.
Butiken i fråga blev bleka i ansiktet när jag provade Louise Hoffsten "Rhythm & Blonde" på Cabasse Yawl... De ångrade nog på direkten att de försökt köra säljtaktiken "jag har dem själv där hemma". Påträngande var bara förnamnet...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 14 gäster