Moderator: Redaktörer
shifts skrev:Lösningen: Köpa nya lådor. Vad kostar ett par i svart ask till exempel? Hittar
ingenting i prislistan.
paa skrev:shifts skrev:Lösningen: Köpa nya lådor. Vad kostar ett par i svart ask till exempel? Hittar
ingenting i prislistan.
Undrar om man inte kan hitta telefonnumret till Ingvar någonstans på sajten?
Erik_AA skrev:Annars kan man väl få en halvvettig uppskattning genom att subtrahera priset för "byggsats utan kabinett" från "byggsats, svart ask".
EA_73 skrev:Fyll de gamla hålen med något som blir hårt så att du kan borra nya hål annars. Borde bli billigare
shifts skrev:EA_73 skrev:Fyll de gamla hålen med något som blir hårt så att du kan borra nya hål annars. Borde bli billigare
Jag funderade på det, men har verkligen ingen aning själv om vad det skulle
vara. Har du förslag på något hårt och lämpligt? Det vore ju helt klart en
mycket bra lösning.
paa skrev:Går det inte att borra upp så att det går att få dit islagsmuttrar istället?
shifts skrev:EA_73 skrev:Fyll de gamla hålen med något som blir hårt så att du kan borra nya hål annars. Borde bli billigare
Jag funderade på det, men har verkligen ingen aning själv om vad det skulle
vara. Har du förslag på något hårt och lämpligt? Det vore ju helt klart en
mycket bra lösning.
andershelin skrev:Jag skulle köra sågspån och trälim.......blanda ihop och tryck ner i hålen.....
Funderade också på detta. Borra ur lite och fyll på med kemiskt trä. Klart att skruvas i på nån timma... (kan iof behövas nån påfyllning om det sjunker ihop lite).mike34 skrev:Det finns kemiskt trä att köpa, Det blandas som vanlig plastic padding, har samma färg som mdf och härdar på nån timme.
shifts skrev:Men vad fanken, det är för många rön i den här tråden för att en velpelle
som jag ska kunna välja bästa metod.
pingvinlakrits skrev:monterade just ihop ett par piP åt syrran. I Carbon Black metallic.
pingvinlakrits skrev:RSG:
Det blev ingen fortlöpande dokumentation av bygget - jag kom på att det har jag gjort tidigare.
Dessutom kunde jag dammat av högtalaren innan plåtning. Det är damm på boomern och på lacken, men färgen känns representativ - Carbon Black Metallic, som drar lite åt lila i bra ljus och nattsvart, lite pianolackig i svagt ljus.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 17 gäster