Moderator: Redaktörer
Amit skrev:Tror inte att IÖ kommer tillbaka... men jag har en plan
hassesolo skrev:Forumet har tappat minst hälften av sitt värde för mig sedan I.Ö. försvann.
perstromgren skrev:hassesolo skrev:Forumet har tappat minst hälften av sitt värde för mig sedan I.Ö. försvann.
Aj, då.
Jag har den största respekt för IÖ:s kunskaper, men skulle nog ändå påstå att den samlade kunskapen här är ytterligt rejäl, honom förutan. Givetvis sitter han på all kunskap om Ino, men frågor på det området kan ju ställas via telefon, har jag förstått, om inte faktiskt-medlemmar kan svara. För oss som har andra märken än Ino, finns ju inte motsvarande support (förutom några trevliga undantag, förstås).
JanBanan skrev:Han har ju skrivit i en annan tråd att han inte kommer tillbaka. Är han inte en hedersman som står vid sitt ord? Eller tror ni att han ljuger?
joseph skrev:JanBanan skrev:Han har ju skrivit i en annan tråd att han inte kommer tillbaka. Är han inte en hedersman som står vid sitt ord? Eller tror ni att han ljuger?
var/när då?
vh Josef
joseph skrev:JanBanan skrev:Han har ju skrivit i en annan tråd att han inte kommer tillbaka. Är han inte en hedersman som står vid sitt ord? Eller tror ni att han ljuger?
var/när då?
vh Josef
hassesolo skrev:JanBanan skrev:Han har ju skrivit i en annan tråd att han inte kommer tillbaka. Är han inte en hedersman som står vid sitt ord? Eller tror ni att han ljuger?
Man kan väl ändra sig? Har du aldrig gjort det eller?
JanBanan skrev:hassesolo skrev:JanBanan skrev:Han har ju skrivit i en annan tråd att han inte kommer tillbaka. Är han inte en hedersman som står vid sitt ord? Eller tror ni att han ljuger?
Jomenvisst. Skillnaden är väl bara att Ingvar aldrig kan erkänna att han gjort något fel. Skall bli kul att se om han ploppar upp för att göra lite mer reklam för sina produkter.
JanBanan skrev:Jomenvisst. Skillnaden är väl bara att Ingvar aldrig kan erkänna att han gjort något fel. Skall bli kul att se om han ploppar upp för att göra lite mer reklam för sina produkter.
JanBanan skrev:hassesolo skrev:JanBanan skrev:Han har ju skrivit i en annan tråd att han inte kommer tillbaka. Är han inte en hedersman som står vid sitt ord? Eller tror ni att han ljuger?
Jomenvisst. Skillnaden är väl bara att Ingvar aldrig kan erkänna att han gjort något fel. Skall bli kul att se om han ploppar upp för att göra lite mer reklam för sina produkter.
kodapa skrev:JanBanan skrev:hassesolo skrev:JanBanan skrev:Han har ju skrivit i en annan tråd att han inte kommer tillbaka. Är han inte en hedersman som står vid sitt ord? Eller tror ni att han ljuger?
Konstigt. Han erkänner ju att han gjort fel/ber om ursäkt i tråden du refar till???
JanBanan skrev:... Det har du rätt i. Första gången jag ser det. Och han har gjort nästan 16000 inlägg. Jag antar att han fick tillfälle att fundera lite under de fyra veckor han var avstängd.
The-Master skrev:JanBanan skrev:... Det har du rätt i. Första gången jag ser det. Och han har gjort nästan 16000 inlägg. Jag antar att han fick tillfälle att fundera lite under de fyra veckor han var avstängd.
Och då har DU läst ALLA IÖs 16000 inlägg sedan han registrerade sig 2003, för hur kan du annars veta att det är första gången!?
![]()
JanBanan skrev:The-Master skrev:JanBanan skrev:... Det har du rätt i. Första gången jag ser det. Och han har gjort nästan 16000 inlägg. Jag antar att han fick tillfälle att fundera lite under de fyra veckor han var avstängd.
Och då har DU läst ALLA IÖs 16000 inlägg sedan han registrerade sig 2003, för hur kan du annars veta att det är första gången!?
![]()
Jag skrev "Första gången jag ser det". Läs en gång till och koncentrera dig lite.
The-Master skrev:JanBanan skrev:The-Master skrev:JanBanan skrev:... Det har du rätt i. Första gången jag ser det. Och han har gjort nästan 16000 inlägg. Jag antar att han fick tillfälle att fundera lite under de fyra veckor han var avstängd.
![]()
Jag skrev "Första gången jag ser det". Läs en gång till och koncentrera dig lite.
Och du skrev även det fetade, varför ta med det om det är bara sen du har registrerat dig på forat?
Min koncentration är det inge fel på...
JanBanan skrev:The-Master skrev:JanBanan skrev:The-Master skrev:JanBanan skrev:... Det har du rätt i. Första gången jag ser det. Och han har gjort nästan 16000 inlägg. Jag antar att han fick tillfälle att fundera lite under de fyra veckor han var avstängd.
![]()
Och du skrev även det fetade, varför ta med det om det är bara sen du har registrerat dig på forat?
I så fall verkar du ha någon form av läsförståelseproblem. Var skrev jag att jag har läst alla hans inlägg sen jag registrerade mig på forat? Men eftersom det verkar vara en så känslig fråga för dig så kanske du kan referera till en massa andra inlägg där han erkänner att han har haft fel avseende något?
Tengil skrev:JanBanan skrev:The-Master skrev:JanBanan skrev:The-Master skrev:JanBanan skrev:... Det har du rätt i. Första gången jag ser det. Och han har gjort nästan 16000 inlägg. Jag antar att han fick tillfälle att fundera lite under de fyra veckor han var avstängd.
![]()
I så fall verkar du ha någon form av läsförståelseproblem. Var skrev jag att jag har läst alla hans inlägg sen jag registrerade mig på forat? Men eftersom det verkar vara en så känslig fråga för dig så kanske du kan referera till en massa andra inlägg där han erkänner att han har haft fel avseende något?
Läsförståelseproblem eller inte, vad är dina bidrag överhuvudtaget här på faktiskt, annat än att stalka vissa medlemmar och förtala vissa andra. Att läsa ett inlägg från dig är lika inspirerande som när någon i närheten släppen en fis.
Vh Christer
JanBanan skrev:Tengil skrev:JanBanan skrev:The-Master skrev:JanBanan skrev:The-Master skrev:JanBanan skrev:... Det har du rätt i. Första gången jag ser det. Och han har gjort nästan 16000 inlägg. Jag antar att han fick tillfälle att fundera lite under de fyra veckor han var avstängd.
![]()
Läsförståelseproblem eller inte, vad är dina bidrag överhuvudtaget här på faktiskt, annat än att stalka vissa medlemmar och förtala vissa andra. Att läsa ett inlägg från dig är lika inspirerande som när någon i närheten släppen en fis.
Vh Christer
Du väljer väl själv om du vill läsa mina inlägg?
JanBanan skrev:Tengil skrev:Det har du helt rätt i, jag insåg nivån på dina inlägg ganska snart, se mitt inlägg mer som en reflektion och en sammanfattning av din tid på faktiskt från mig.
Vh Christer
Intresseklubben antecknar.
Tengil skrev:JanBanan skrev:Tengil skrev:Det har du helt rätt i, jag insåg nivån på dina inlägg ganska snart, se mitt inlägg mer som en reflektion och en sammanfattning av din tid på faktiskt från mig.
Vh Christer
Det behöver den/du inte göra, jag tror att inläggen blir kvar här ett tag.
Vh Christer
JanBanan skrev:Tengil skrev:JanBanan skrev:Tengil skrev:Det har du helt rätt i, jag insåg nivån på dina inlägg ganska snart, se mitt inlägg mer som en reflektion och en sammanfattning av din tid på faktiskt från mig.
Vh Christer
Det behöver den/du inte göra, jag tror att inläggen blir kvar här ett tag.
Vh Christer
http://sv.wikipedia.org/wiki/Intresseklubben_antecknar
Sådär, då lärde du dig förhoppningsvis någonting idag.
shifts skrev:Om denna tråden sätter standarden för hur Faktiskt kommer se ut framöver
så lär det bli ett torftigt forum. Sluta nu för fan älta andras göranden.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster