Moderator: Redaktörer
Nahaz skrev:Nicke, jag är ute efter en i14 som center till mina pi60, men den kanske är fanérad samtidigt som frontarna så du inte vill skilja dom från varandra? : )
Nicke skrev:Har ändrat mig,det blir lego iställetsamt kanske 2st till a-2òr hur som helst så är dom inte till salu längre,var kanske dumt av mig att ta upp funderingen här för hugande spekulanter,ber om ursäkt för det.
boom skrev:Nicke skrev:Har ändrat mig,det blir lego iställetsamt kanske 2st till a-2òr hur som helst så är dom inte till salu längre,var kanske dumt av mig att ta upp funderingen här för hugande spekulanter,ber om ursäkt för det.
tur för dig för jag hade inte pyntat mera än 45k
Nicke skrev:Har ändrat mig,det blir lego iställetsamt kanske 2st till a-2òr hur som helst så är dom inte till salu längre,var kanske dumt av mig att ta upp funderingen här för hugande spekulanter,ber om ursäkt för det.
Pontus91 skrev:shifts skrev:Ja! Sälj till steveo1234!
Håller med
paa skrev:Nicke skrev:Har ändrat mig,det blir lego iställetsamt kanske 2st till a-2òr hur som helst så är dom inte till salu längre,var kanske dumt av mig att ta upp funderingen här för hugande spekulanter,ber om ursäkt för det.
Kanske du ska ändra rubriken då?
(Kan göras genom att editera förstainlägget).
steveo1234 skrev:
Fundering:
Varför tar alla välbetalda och roliga jobb som krävs för att ha råd med dyra hobbies så mycket tid från min fritid att jag har för lite tid över till mina dyra hobbies?
steveo1234 skrev:...
Fundering:
Varför tar alla välbetalda och roliga jobb som krävs för att ha råd med dyra hobbies så mycket tid från min fritid att jag har för lite tid över till mina dyra hobbies?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster