Är lite nyfiken på vad ni andra som har Ino har för prylar. Kan vara kul att ha detta på ett ställe.
Hej, mitt namn är Andreas och jag har varit med Ino i 1055 dagar
piP
i14
8xa2
Profundus x-4
cr80s
Moderator: Redaktörer
David_A skrev:i64s + Prof.Y-8 och 6st a2 i biorummet.
Pip + Prof.X-2 i vardagsrummet
peh61 skrev:piP Numera utlånade på obestämd framtid (Köptes begagnade för att höra om Ino var så bra som nästan alla säger, och det var dom en helt ny värld öppnades efter en timme och efter en dag samtal till Öhman och resan började, numera är uppställningen
i32s i Bubingafaner
Y-2s Svart knotterlack
6xA2 Vitlackade
Cr80s
Ino Akustik konsulterat Bio och ljudrum
Känns idag som resan har nått målet
//P-E H.
KarlXII skrev:Jag har ett manifest![]()
EA_73 skrev:Hej
Är lite nyfiken på vad ni andra som har Ino har för prylar. Kan vara kul att ha detta på ett ställe.
Hej, mitt namn är Andreas och jag har varit med Ino i 1055 dagar![]()
piP
i14
8xa2
Profundus x-4
cr80s
Dan skrev:i56 + Prof.X-12 Special
6st a2
Pip till datorn
David_A skrev:Han har läst här länge, men det tog något år att komma till skott
MorganM skrev:1 par Pi 60 i jakkaranda/mahogny,är osäker på faneren årsm-93.
1 par pip kärsbärsfaner årsm-2006.
tan skrev:Fick mina Profundus X från lackaren idagsatte ihop dom efter jobbet, finns lite bilder i länken där nere
Hur upplever du skillnaden mellan X och P?
Vad heter förresten lacken/färgen på lådorna? Kan vara bra för mig att veta om jag ska ha ett par till Prof.P... Hehe
/Daniel
tan skrev:Hur upplever du skillnaden mellan X och P?
Vad heter förresten lacken/färgen på lådorna? Kan vara bra för mig att veta om jag ska ha ett par till Prof.P... Hehe
/Daniel
Känns som om de spelar mer kontrollerat, kan säkert bara vara inbillning.
Måste nog lyssna lite längre innan jag uttalar mig. Den här gången blev det svartmatt knotterlack, betalade 800 pix.
Ah fan... Jag kanske var lite otydlig. Vad var det för lack på de du sålde till mig?
Sanny_X skrev:piP
piPs
(funderar på ett cr80s)
Köp piP, konvertera BS60 till PX och du får kanonanläggning. Byt sedan ut piP mot i14doppler skrev:Bs60, utan pi60.
MagnusÖstberg skrev:Köp piP, konvertera BS60 till PX och du får kanonanläggning. Byt sedan ut piP mot i14doppler skrev:Bs60, utan pi60.
MagnusÖstberg skrev:Köp piP, konvertera BS60 till PX och du får kanonanläggning. Byt sedan ut piP mot i14doppler skrev:Bs60, utan pi60.
Om man jämför med prislistan är det väl det.MP skrev:Är det ett sånt fyndpris för ett par baslådor?
Sorry, glömmer alltid bort att Ino är det enda företaget i världen som det är nästintill omöjlgt att ens få veta vad prylarna kostar frånMP skrev:Jag frågar för att jag inte vet vad de kostar i "prislistan", kanske ett angivet pris hade varit ett mer informativt svar?
UrSv skrev:Måste väl vara ganska tydligt åt vilket håll? piP komplett byggsats ca SEK 5000 och pK komplett byggsats ca SEK 5000. Inget är alltså svaret.
Komorok skrev:PMa mig med mailadresser så skickar jag senaste manifestet. Så svårt
är det inte...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster