I väntan på mina pi60s funderar jag på........

Diskussion och gemyt om Ino-produkter, gamla som nya.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
macivar

I väntan på mina pi60s funderar jag på........

Inläggav macivar » 2009-09-12 21:10

Som rubriken antyder väntar jag på mina beställda pi60s. Har precis druckit lite gott rödvin, Finca Sandoval 2006. Du borde prova om du inte har gjort det Ingvar för du fick en när jag köpte mina första pi60.

Det jag tycker är fantastiskt är när jag läser Ingvars manifest och ser att pi60 idag har funnits i ungefär 31 år, är att Ingvar idag är 47 år ung!

Vad gjorde jag i den åldern? Jag gick i gymnasiet, friidrottade och lyssnade på Michael Jackson.

Jag blir imponerad, god kväll alla!

Mikael

Användarvisningsbild
bassman

Re: I väntan på mina pi60s funderar jag på........

Inläggav bassman » 2009-09-12 22:40

macivar skrev:Som rubriken antyder väntar jag på mina beställda pi60s. Har precis druckit lite gott rödvin, Finca Sandoval 2006. Du borde prova om du inte har gjort det Ingvar för du fick en när jag köpte mina första pi60.

Det jag tycker är fantastiskt är när jag läser Ingvars manifest och ser att pi60 idag har funnits i ungefär 31 år, är att Ingvar idag är 47 år ung!

Vad gjorde jag i den åldern? Jag gick i gymnasiet, friidrottade och lyssnade på Michael Jackson.

Jag blir imponerad, god kväll alla!

Mikael

Gott vin och musik kan inte gå fel, jag sitter och njuter av lite tidig Zappa just nu. Tyvärr utan gott vin men med en god tjeckbira, man tager vad man haver. Oj nu kommer St. Alphonzoso´s Pancake Brekfast, bäst att hänga med 8O Hej vad det går undan!
Skidåkarens rättesnöre, är att tänka efter före. © R Eriksson

Användarvisningsbild
Tengil

Re: I väntan på mina pi60s funderar jag på........

Inläggav Tengil » 2009-09-13 08:23

bassman skrev:Gott vin och musik kan inte gå fel, jag sitter och njuter av lite tidig Zappa just nu. Tyvärr utan gott vin men med en god tjeckbira, man tager vad man haver. Oj nu kommer St. Alphonzoso´s Pancake Brekfast, bäst att hänga med 8O Hej vad det går undan!

Har du hört versionen som finns på ycdtosa vol1, den är magisk.

Vh Christer

Återgå till Wänner af Ino