Moderator: Redaktörer
pgmj skrev:Förutsatt att Ingvar inte ändrat något sedan manifest 2010-1:
piM går ner till 60Hz medan piX går till 50Hz.
Mått piX 13,2*22*20 (4 lit) och piM 12*19*17 (2,5 lit)
henrikwiklund skrev:Tråden tvärdog. Det finns alltså inga bilder på nya piM?
Affald skrev:Hej,
jag skall beställa ett par pix/pim, skall ha dom i köket mont. på vägg men vad är det som gäller?
Kommer pix/pim bli samma eller är det pix som är storebror & pim lillbrorsa.
Känner mig något förvirrad ang. modellerna...
Hjälp mig så jag kommer till skott, tack
Affald skrev:Hej,
jag skall beställa ett par pix/pim, skall ha dom i köket mont. på vägg men vad är det som gäller?
Erik_AA skrev:Ska hämta ett par piM i helgen, klart sugen på att höra hur de presterar.
DVD-ai skrev:Erik_AA skrev:Ska hämta ett par piM i helgen, klart sugen på att höra hur de presterar.
Jo men då får man ju nästan lov att bjuda in sig själv på lite piM lyssning då...![]()
DVD-ai skrev:Ahh, ok![]()
jo men då går det ju löjligt snabbt att montera ihopp dom, bara löda filtret, borra lite och ihopp med allt, klart på 0 tid.
Men det blir på söndag som du hämtar dom antar ja ?
Och kanske du får med dig dom efterlängtade bs60 samtidigt också ?!
henrikwiklund skrev:Affald skrev:Hej,
Jag är också lite förvirrad men som jag förstått det så HETTE högtalaren på bilden ovan piM. När IÖ nu utvecklat en ännu mindre modell så döptes piM (på bilden, 4 liter låda) om och heter numer piX.
Den nya mindre modellen med nya 2,5 liters lådan heter numer piM. Den finns det så vitt jag vet inga bilder på.
Jag har läst manifestet och är ändå lite osäker på om detta stämmer. (Kommer bli konstigt när folk spridit bilder och skriver att det är piM på bilden när modellen numer heter piX.)
subjektivisten skrev:Vore kul att se bilder på både pim och pix vid varandra. Vill ha ett par små högtalare som jag kan ha med på resor mm och någon av dessa verkar mkt intressanta. Finns dom med skydd för elementen?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster