Moderator: Redaktörer
bakerman22 skrev:Men man kan väl inte köra i56, 2 x XPA-1, Infra Y-6 drivet av ett rent löjligt brutalt Krell i en lägenhet...?
Varför köpa en Lamborghini om man har fem mil grusväg hem...?
Nicke skrev:bakerman22 skrev:Men man kan väl inte köra i56, 2 x XPA-1, Infra Y-6 drivet av ett rent löjligt brutalt Krell i en lägenhet...?
Varför köpa en Lamborghini om man har fem mil grusväg hem...?
Kan man väl,infra suger kraft,hur mycket vet jag inte,har garderat mig lite ; )
Wolfie skrev:Den där Krellen är ju bara så jävla fet!
Ett av få slutsteg som faktiskt (effektmässigt) är större än Morello o Lazyworms slutsteg![]()
Bör väl ge ca. 2100 W per kanal i 3 ohm Nicke... Tror du verkligen att det räcker?
Nicke skrev:Wolfie skrev:Den där Krellen är ju bara så jävla fet!
Ett av få slutsteg som faktiskt (effektmässigt) är större än Morello o Lazyworms slutsteg![]()
Bör väl ge ca. 2100 W per kanal i 3 ohm Nicke... Tror du verkligen att det räcker?
Jag provade (nyfiken) som faan igår,men stukade min rygg så jag är sjukskriven nujoo det är ett monster
vet inte hur jag skall få den ur kartongen snabbt nog,jag menar den har ju krells lyfthantag odyl på kartong botten,men har så jävla ont just nu ,får besök imorgon utav "forumkändisar" då kan vi koppla in den : )
Räcker inte denna lägger jag ned allt vad ljud heter ; )
Nicke skrev:Wolfie skrev:Den där Krellen är ju bara så jävla fet!
Jag provade (nyfiken) som faan igår,men stukade min rygg så jag är sjukskriven nujoo det är ett monster
vet inte hur jag skall få den ur kartongen snabbt nog,jag menar den har ju krells lyfthantag odyl på kartong botten,men har så jävla ont just nu ,får besök imorgon utav "forumkändisar" då kan vi koppla in den : )
Räcker inte denna lägger jag ned allt vad ljud heter ; )
Nicke skrev:Nu är det igång,tack granne rackarns va fiin,mint condition,flyttning till stereon sker dock imorgon,får stå på ikväll o smyga igång : )
Bamsefar skrev:Skall jag cykla över efter jobbet ?
Jag har en gång i tiden haft Krell KMA-160, ett par klassiska Klass-A liknande monoblock på 160W vid 8 Ohm. Om vi bortser från att det vart varm som f*n i rummet när man spelade, så var de så tunga att det krävdes två personer för att flytta dom, ety de var på runt 60kg om jag minns rätt... Handtag både fram och bak. Så jag förstår dilemmat perfekt....
Alexi skrev:Men den har ju bara HDMI 1.3Bamsefar skrev:Primare SP32HD????
Nicke skrev:Tjena Wolfie.
Trodde nu allt allt skulle vara löst med detta steg "men icke sa nicke" det ploppar när man mosar på (o-ref) Ingvar kommer hit imorgon så får vi se vad jag har ställt till med : )
steveo1234 skrev:Nicke skrev:Tjena Wolfie.
Trodde nu allt allt skulle vara löst med detta steg "men icke sa nicke" det ploppar när man mosar på (o-ref) Ingvar kommer hit imorgon så får vi se vad jag har ställt till med : )
Gör högtalarkonerna någonting konstigt när det ploppar?
Nicke skrev:steveo1234 skrev:Nicke skrev:Tjena Wolfie.
Gör högtalarkonerna någonting konstigt när det ploppar?
Inga konsigheter med konorna,jag är bara sugen att kona ur detta system,för då har jag en anledning till att uppgradera till Y-12,men jag lyckas ju inte med detta
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster