Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:Inte mer orolig än att du kanske får limma dit ytterliggare ett lager MDF, viktskillnaden låter som 19 istället för 22mm eller 22 istället för 25mm....
Det gör skillnad i styvhet.
Edit:
Verifiera att han har rätt portar och dämpmaterial.
Är det inte, med tanke på allt en vettig idé att hämta på plats, istället för fraktkross och fraktkostnader?
shifts skrev:Snikversionen borde vara lättare, hur mycket vet jag inte.
shifts skrev:adzer skrev:shifts skrev:Snikversionen borde vara lättare, hur mycket vet jag inte.
2kg. 38kg istället för 40kg.
Aha, det är inte mer. Trodde det kunde vara större skillnad än så.
phon skrev:Det kanske är spånskiva i stället för MDF? ~600kg/m3 istf 1000kg/m3
StefanL skrev:Han kan inte garantera att vågen visar helt rätt då det är en gammal våg och vikten är före/efter med en person som håller lådan i famnen.
+1Nattlorden skrev:StefanL skrev:Han kan inte garantera att vågen visar helt rätt då det är en gammal våg och vikten är före/efter med en person som håller lådan i famnen.
Ok, då är avvikelsen i procent betydligt mindre då. Att en våg kan variera 5 kilo uppe kring ... säg 115... förefaller mig inte osannolikt.
Vill du ha dem, så kör! ( Hade jag inte haft tillräckligt med basar och haft pengarna till hands så hade jag tagit dem)
zapanasta skrev:Kan garantera att allt är i sin ordning,byggda exakt efter öhmans ritning med orginaldämpning och allt. (Var med och hjälpte till lite när dom byggdes)
Det var jag som stod på vågen ochså föressten
Aerob skrev:zapanasta skrev:Kan garantera att allt är i sin ordning,byggda exakt efter öhmans ritning med orginaldämpning och allt. (Var med och hjälpte till lite när dom byggdes)
Det var jag som stod på vågen ochså föressten
Aha, någon som gör plats för LMS-Ultra!
zapanasta skrev:En chansning iom att han tycker Y-2 låter jättebra,att LMS-ultra kommer att kunna spela flera kilometer högre råder ju ingen tvekan om.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster