Är det byggsatser, vart köps dom isåfall?
Undrar mest för de ligger ute för hutlösa priser på blocket...

Moderator: Redaktörer
asslicker skrev:Är enda sättet att köpa en byggsats att ringa Ingvar Öhman? Eller finns det att beställa någonstans?
asslicker skrev:Vad kostar ett kit med element och filter till ett par pi60?
Komorok skrev:asslicker skrev:Är enda sättet att köpa en byggsats att ringa Ingvar Öhman? Eller finns det att beställa någonstans?
Japp, det är att ringa Ingvar Öhman som är enda möjligheten att köpa sig ett par nya Ino-högtalare. Han nås på nummer 070-523 32 32 efter kl 11.00.asslicker skrev:Vad kostar ett kit med element och filter till ett par pi60?
En monteringssats med lådor i rå MDF gick på 24000 kr senast jag kollade. Kan ha stigit lite sedan dess. Ett säkert svar får du om du ringer Ingvar och frågar direkt.
Empa skrev:asslicker skrev:Okej! Har du någon aning om vad ett par i64s kan gå på utan mdf?
De större modellerna säljs inte utan kabinett, vill du bygga låda själv så är i14 eller pi60 de största du kan köpa.
asslicker skrev:Komorok skrev:asslicker skrev:Är enda sättet att köpa en byggsats att ringa Ingvar Öhman? Eller finns det att beställa någonstans?
Japp, det är att ringa Ingvar Öhman som är enda möjligheten att köpa sig ett par nya Ino-högtalare. Han nås på nummer 070-523 32 32 efter kl 11.00.asslicker skrev:Vad kostar ett kit med element och filter till ett par pi60?
En monteringssats med lådor i rå MDF gick på 24000 kr senast jag kollade. Kan ha stigit lite sedan dess. Ett säkert svar får du om du ringer Ingvar och frågar direkt.
Okej! Har du någon aning om vad ett par i64s kan gå på utan mdf?
Komorok skrev:asslicker skrev:Komorok skrev:asslicker skrev:Är enda sättet att köpa en byggsats att ringa Ingvar Öhman? Eller finns det att beställa någonstans?
Ja, 86500 kr kostar de med rått MDF-kabinett enligt den senaste prislistan jag har. De säljes inte utan kabinett.
Går du i köpetankar?
asslicker skrev:Komorok skrev:asslicker skrev:Komorok skrev:asslicker skrev:Är enda sättet att köpa en byggsats att ringa Ingvar Öhman? Eller finns det att beställa någonstans?
Ja, 86500 kr kostar de med rått MDF-kabinett enligt den senaste prislistan jag har. De säljes inte utan kabinett.
Går du i köpetankar?
Hehe, ja men inte nu längre![]()
Har sett att dom är väldigt populära här på faktiskt och blev lite sugen, tyvärr spräckte de ju min budget ca 10 gånger om![]()
Men man vet aldrig vad som händer i framtiden
edit. Är det element han har tagit fram själv eller? Går dom o köpa på fler ställen är är de unika? Med tanke på priset!
asslicker skrev:Är det element han har tagit fram själv eller? Går dom o köpa på fler ställen är är de unika? Med tanke på priset!
asslicker skrev:
Har sett att dom är väldigt populära här på faktiskt och blev lite sugen, tyvärr spräckte de ju min budget ca 10 gånger om![]()
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster