Moderator: Redaktörer
penke62 skrev:Är det alltid bara fredagar? Jag är bara i Stockholm måndag till torsdag
IngOehman skrev:ja, som sagt - några veckor tidigare än jag förväntade mig, kom plötsligt äntligen de nya baselementen.
Vh, iö
IngOehman skrev:Och nu är första paret piP med nya 2015-baselementen levererat!
Men vem kommer först att lägga ut en bild som visar "det nya"...
Vh, iö
Tusk skrev:IngOehman skrev:Och nu är första paret piP med nya 2015-baselementen levererat!
Vh, iö
Varför gör du det inte själv?
Du verkar ju, i flera andra trådar, anstränga dig för att föra fram korrekt information och inte bli feltolkad. Då känns det ju konstigt att det inte är du som lägger upp en bild och en förklaring till "det nya". Även i bcX-tråden hade ju en kommentar från hästens mun varit på sin plats just för att undvika missförstånd eller feltolkningar.
IngOehman skrev:Tusk skrev:IngOehman skrev:Och nu är första paret piP med nya 2015-baselementen levererat!
Vh, iö
Varför gör du det inte själv?
Du verkar ju, i flera andra trådar, anstränga dig för att föra fram korrekt information och inte bli feltolkad. Då känns det ju konstigt att det inte är du som lägger upp en bild och en förklaring till "det nya". Även i bcX-tråden hade ju en kommentar från hästens mun varit på sin plats just för att undvika missförstånd eller feltolkningar.
Folk brukar gilla att vara först med att visa något Ino-nytt. Och det är ju liksom ingen teknisk nyhet som behöver förklaring.
Och min iphone har ingen plats i minnet, så kameran fungerar inte.![]()
Förstår inte riktigt hur ett fotografi av elementet kan bli feltolkat. Hur menar du? Det är samma element som det tidigare, enda skillnaden är ju estetisk.
Men jag är nyfiken på vad det är du vill att jag skall skriva i bcX-tråden. Jag har inte läst i den så noga och kan absolut ha missat någon fråga. Bäst om någon undrar något är självklart att ringa mig och fråga direkt. Många vill ju fråga väldigt specifika saker och kanske utveckla frågorna, som det är oftast lättast att göra när man pratar.
Vh, iö
Kribban skrev:När är det demodags?
Ted_B skrev:Är det inte dags igen snart?
Jag måste få komma.
IngOehman skrev:Jo, det är dags snart - 19:00 nu på fredag!
Ring fort! 070-523 32 32
Kan ta telefonen fram till 18 idag, sen från 11 till 17 imorgon.
Vh, iö
IngOehman skrev:Nu på tisdag 26/6 är det demo igen. Det finns några platser lediga. Först till kvarn... jag säger till här i tråden när det är fullt.
Demon startar 19:00 som vanligt.
Vh, iö
IngOehman skrev:Moderatorerna borde skämmas, men det gör de knappast. Snarare tycks de mysa de av sin makt och av att ha deltagit i mobbingen. Det är illa ställt med faktiskt.io. Makten och styrelseskicket här synkronierar sig med makten i samhället i stort. Tala får bara den göra som delar makthavarnas (sjuka, omänskliga, PK-) värderingar...
IngOehman skrev:Snällt av dig, men när man blir avstängd på sådana grunder är det svårt att överhuvudtaget någonsin igen känna sig välkommen på faktiskt. Det här är inte längre ett trevligt ställe.
Vh, iö
IngOehman skrev:Du borde kanske tänka tillbaka och försöka minnas när du själv drabbades. Då fick du stöd av mig.
Vh, iö
IngOehman skrev:Demo fullt ikväll!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster