Moderator: Redaktörer
Alexi skrev:Du menar en pi60 i mindre låda där man kompromissat med basåtergivningen till förmån för mindre porad låda?
Kompromisser och Ino går inte riktigt ihop. Men det har funnits sådana produkter. De har dock sålt rätt dåligt gissar jag eftersom de försvunnit.
AndreasArvidsson skrev:En fullregisterhögtalare mellan pi25 och pi60 mao? Känns som en ganska överflödig produkt imho.
shifts skrev:pi60 är jävligt knepig att få in i bokhyllan eller upp på bänken.
Komorok skrev:Det finns ju pr60, som ju är en stativare.
shifts skrev:Komorok skrev:Det finns ju pr60, som ju är en stativare.
Ja jävlar, aldrig sett tidigare: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?g=875730
Vad tusan fyller den för syfte? Om man nu ändå delar mot moduler menar jag... I och för sig kanske roligare att höra vad för syfte (spec. snarare) den har om man inte delar mot moduler.
U1 skrev:Nej, jag Menar en högkvalitativ stativare som inte behöver extra basar, en pip på steroider! Tänk en portad pi14 som klarar sig själv.
IngOehman skrev:U1 skrev:Nej, jag Menar en högkvalitativ stativare som inte behöver extra basar, en pip på steroider! Tänk en portad pi14 som klarar sig själv.
Jamen i14 i helmholz-resonerande låda finns ju. De heter pi60.
Almen skrev:När trådskaparen är tillbaka kan väl hen passa på att ändra prepositionen rubriken? Det är ju inte så att IÖ önskar sig nya produkter i det här fallet.
PerStromgren skrev:Almen skrev:När trådskaparen är tillbaka kan väl hen passa på att ändra prepositionen rubriken? Det är ju inte så att IÖ önskar sig nya produkter i det här fallet.
Vilken preposition föreslår du? "Från"? "Till"? Jag har ju *host* möjligheter...
Almen skrev:Ja, "till" är väl bäst, om det nu över huvud taget behövs. "Produktönskan!" räcker kanske för en tråd i Wänner af...?
Komorok skrev:Behövs måååånga InfraP för att det ska bli meningsfullt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster